This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Transfer sezona, spekulacije, komentari - 2010/2011

Prelazni rok pocinje prvog jula, ali ce sigurno pocetak ostati u senci SP-a u Juznoj Africi. &($%WP+

Prva velika vest je transfer Davida Villa-e iz Valensije u Barselonu za 40 miliona evra.

http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=432385

Spominje se i ponuda za Rooney-a od 93 miliona evra.

http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=432358

Mnoge ekipe ce pokusati da zavrse transfere pre pocetka SP-a, tako da se ovih dana moze ocekivati jos ovakvih vesti. @(*6sd$%
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Odg: Transfer sezona, spekulacije, komentari - 2010

Barsa je dovela sjajno pojacanje,planiraju i Fabregasa da dovedu,ali znamo kako prodje to tzv. trpanje zvijezda @(*6sd$%
    Ben Foster presao u Birmingem,a Hart se vratio u Siti @(*6sd$%
    sigpic

Comment

Pa dobro jbg, to su sve igraci koji se odlicno poznaju, posebno iz reprezentacije Spanije tako da ne bi tu trebalo da bude nekih problema.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

To sto je Barca kupila Villu,i verovatno Fabregasa su odlicni potezi,igraju u reprezentaciji,odlicno se poznaju...El Guaje je za Spaniju odigrao 55 utakmica,dao 36 golova,50% od toga asistencije Xavia i Inieste... $#^%RT
        Nije to neko trpanje zvezda...ko sto radi Real,jel tako Vladane? l5'%9

Comment

Ne verujem da ce Barsa kupiti Fabregasa. Nece ga profesor pustiti.
          A i umesto koga da igra u Barsi?

Imate 5 zadnjih veznih.

Takodje Runi i ostali napadaci, verujem da su to samo price da podignu tiraz novina.
          Barsi treba samo jedan napadac. I ako su kupili Vilju to je to. Sa njim su jaki kao zemlja.

Comment

Evo,napisem ovo,i pridrzavam se do daljnjeg temi.... $#^%RT

-------------------------Valdes-------------------
            --------------------Puyol-----Pique--------------
            -------Alves---------------------------Abidal----
            ------------------------Toure----------------------
            ---------Xavi----------------------Iniesta---------

--------Messi------------------------Villa---------
            ------------------------Ibra---------------------------

Comment

Ima par onih na forumu koji simpatisu Borussiu Dortmund,pa cu napisati:
              Borussia je potpisala ugovor sa 2 nova igraca danas,zvanicno...

Lukasz Piszczek, 26 godina,desno krilo(moze i Strikera da igra)
              http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81ukasz_Piszczek

Mitch Langerak, 21 godina,golman
              http://en.wikipedia.org/wiki/Mitchell_Langerak

Comment

Cuo sam da Akvilani prelazi iz Liverpula u Juventus.Dogovorili su se oko trampe MELO za AKVILANIJA i mozda jos koju paru su tu dali.Dobar potez Juvea +*@WT*48*
                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Nema nista od toga,barem ne jos..to su spekulacije novinara.Marrota uopste nije napustao Torino

Comment

[quote author=phenom link=topic=2598.msg132506#msg132506 date=1274385347]
                    Ima par onih na forumu koji simpatisu Borussiu Dortmund,pa cu napisati:
                    Borussia je potpisala ugovor sa 2 nova igraca danas,zvanicno...

Lukasz Piszczek, 26 godina,desno krilo(moze i Strikera da igra)
                    http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81ukasz_Piszczek

Mitch Langerak, 21 godina,golman
                    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitchell_Langerak
                    [/quote]
                    Hvala phenom, nisam znao za ovo. @(*6sd$%
                    Piszczek je odlican igrac, samo se nadam da ovo ne znaci da ce klub napustiti neko od napadaca jer su Zidan, Barrios i Valdez mnogo dobar trio.
                    sigpic

Comment

Koliko se ja secam,negde sam procitao da Zidan pauzira do 5 meseci,neka povreda,a za Valdeza su zainteresovani neki klubovi,jako...

Comment

Villa i zvanicno u Barsi

http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=433015

A, Chamakh konacno stigao u Arsenal, s obzirom da je jos prosle sezone trebao da zavrsi u Londonu.

http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=433019
                        sigpic

Comment

Villa stigao,nosice broj 7,predstavljanje Fabregasa verovatno 4. juna... :fc-[ :fc-[ :fc-[

Comment

Mislim da bi se u imenu teme trebalo dodati i zanimljivosti @(*6sd$%

Strasna reklama!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=idLG6jh23yE&feature=player_embedded[/youtube]
                            sigpic

Comment

Reklama je fenomenalna @R&}* @R&}*
                              Video sam je pre.

Ako Fabregas dodje u Barsu, Arsenal je gotov.

Comment

Working...
                              X