• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• дај фотку са пехаром!!!
    sigpic

Comment

• Evo dok ne bude vecih

Last edited by ClayWarrior; 04-05-15, 00:27.
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Odlican mec Mareja i Kolsrajbera, ubedljivo najbolje finale ove nedelje

sigpic

Comment

• Kohly baš u dobrom ritmu, uživanje ga je gledati kad ovako igra

Comment

• Mozda i glavni kandidat za najbolje finale na ATP 250 nivou ove sezone

sigpic

Comment

• Bravo momci!! Na kraju prva ATP titula za Mareja na sljaci, 7-6 5-7 7-6 posle vise od 3 sata titanske borbe

sigpic

Comment

• Bravo Andy.
                Super treci set (toliko sam uspela) i prva titula za Murraya na sljaci.
                Zasto do sada nije uspeo osvojiti titulu na sljaci, nejasno.

Comment

• Dođu tako godine kada turnir na šljaci uzme neko ko blage veze nema sa kretanjem po istoj.
                  sigpic

Comment

• Oprema je vrhunska

sigpic

Comment

• Originally posted by Niki View Post
                      Bravo Andy.
                      Super treci set (toliko sam uspela) i prva titula za Murraya na sljaci.
                      Zasto do sada nije uspeo osvojiti titulu na sljaci, nejasno.
                      Tajna je u vencanom prstenu. On mu dodje sada kao amajlija. Vidi gde ga je zakacio.

Comment

• opasno se nizu se 250-ice..nadal fededer marej...
                        andijevo prvo finale i pehar na sljaci sa punih 28!
                        big 4 at their best ....

Comment

• Skeptik Otkrio Endi "toplu vodu".Prvi je to čini mi se uradio Soderling.Ali dobro je konačno uzeo titulu na šljaci.Mada kada pogledam sliku koju je postavio ClayWarrior ipak je ključ pobede u opremi
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Rublev je dobio WC za Zenevu

http://www.genevaopen.ch/webnew/lact...ndial-juniors/

A jos 2 WC su dobili Cilic i Tipsarevic.
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Zrijeb za Zenevu http://www.atpworldtour.com/posting/2015/322/mds.pdf Zoao Souza vs Zoao Sousa

Comment

• Zreb za Nicu

http://www.atpworldtour.com/posting/2015/6120/mds.pdf
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X