• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

значи они су испрд нас 9 сати?
    sigpic

Comment

Da 9 sati ispred nas.
      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

почињу им мечеви у 11, значи сад у 2 сата пратимо у живо..

D Kudla defeats V Troicki 64 62

тешко је вратити се, а године пролазе.. нека Курбла из америке га одрала !
        Last edited by Žika; 05-01-15, 08:57.
        sigpic

Comment

Gillesa počistio Duckworth u R1 Brisnbanea
          Viktor ,naravno posle mučenja od juče- out
          Similis simili gaudet

Comment

Sjajna pobeda za Kokinakisa, maksimalno se spremio u pred sezoni i puca od snage

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Pa trenirao je sa Roletom vise od nedelju dana u Dubaiju .

salu na stranu, on mi je simpaticniji od Kirgiosa i bas mi je drago sto je pobedio danas
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Cenaj ce sigurno biti najsporiji turnir u nedelji. Ove godine nemaju Stream na YT-u, ali ce valjda stavljati kompletne meceve

Damir muku muci sa Vanijem, ali nista jos nije izgubljeno
                Last edited by ClayWarrior; 05-01-15, 11:51.

sigpic

Comment

Posto su ove konacno resile da se sklone sa terena, sada cemo videti preporodjenog Tomica koji kaze da moze u Top 20 tamo negde zakljucno sa sezonom na travi

sigpic

Comment

Damir izgubio u kvalifikacijama, a Tomic bas ima obecavajuci start

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Najavio ga je

13-11 za Vaslana protiv Mulera, da sam znao snimao bih mec od pocetka, ali valjda ce ga staviti na YT

sigpic

Comment

Tomic vraca brejk sa nulom u desetom gemu, bas se brzo igra

A evo i seta, uzeo je poslednja 3 gema
                        Last edited by ClayWarrior; 05-01-15, 13:16.

sigpic

Comment

I jos jedan brejk sa 0 i uzima set.

sigpic

with experience.

Comment

Ako Basilasvili dobije Krajinovica, a valjda ce izdrzati, obavezno ga pogledajte ako sutra bude na centralnom, lik ima nestvarno dobre udarce kad ga krene. Ono sto je pokazao u Andriji (mada je i ona podloga bila bolesna) odavno nisam video

sigpic

Comment

Pobeda Basilasvilija, igrace drugi ATP turnir u karijeri. Muler je nazalost pred porazom, i pored fenomenalnog drugog seta, a Tomic i Kveri se bas tuku

sigpic

Comment

Eto, mi se smejali Tomicu, ali on prosao dalje

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X