This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• WTA Tour

Na ovoj temi mozete komentarisati zenski tenis, turnire, igracice i sve aktuelnosti vezane za WTA tour.

oficijalni sajt wta tour-a: http://www.sonyericssonwtatour.com/p...,12781,00.html

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Re: WTA Tour

$JS}| $JS}| $JS}|

Ovo ce biti najbolja tema na forumu...

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja licno mnogo manje pratim zenski tenis,jednostavno on je u neverovatnoj krizi i meceve su dosadni,mozda bude par izuzetaka u toku godine. Ali mogu da kazem da od kad su se vratile Klajsters i Enan,ponovo pratim tenis ali samo neke meceve, jednostavno osim par igracica,sve ostale su mi na isti kalup. $%&5qw7

edit: Tmac,ne spamuj odmah (&$E# (&$E#

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Mozhda i nisu na isti kalup,ali su na isti kalup dosadne $#^%RT...WTA tour je u polu raspadu...
        Retko kad se mozhe videti pristojan mech...Sa Belgijankama je postalo kol'ko tol'ko zanimljivije,ali ni one nisu konstantne,sem Klajstersove donekle.Serena je poptuno drugo pricha...Jusitne igra agresivan tenis,sa malo vishe stiloa zbog bh-a,pa nekad vredi i pogledati...
        Generalno raspad...Mada npr. ja volim Jelenin tenis kad je u formi,kao meshavinu defanzive i agresivnsti u pravo vreme...
        “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
        Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

Ja volim Justine,zbog tog jednorucnog bh i zato sto je onako mala i sitna,a bas dobro i jako udara lopticu i igra agresivan tenis, to je sto se tice tenisa. Ali mi je Klajsters nekako draza,karakter mi se njen vise svidja,iako Enan igra lepsi tenis.
          A od nasih,uvek sam bila veci Anin fan nego Jelenin,a to je vazilo dok je jos Ana igrala tenis,imala odlican servis i agresivan fh.

sigpic

with experience.

Comment

Ma Jelena je zakon. Ja više nju gotivim od Ane. No dobro, imala je Ana dobru igru i agresivniju od Jelene (nekada) ali kao osoba mi je Jelena mnoooogo bolja, i po ponašanju i po igrama za reprezentaciju... Naravno da navijam za Anu kada igra sa drugom teniserkom (sem Jelene) ali razmažena je. Zato i jeste tu gde jeste sada. A od ostalih Enan, Kim i Serena su naj. Samo njih vredi gledati. Kuznjecova je igrala dobar tenis. Ranije su bolje igrale sve sada je nekako sve jadno. $%&5qw7

Comment

Jelenino ponasnje kad joj ne ide i kad se dere na one jadne devojcice i decake da joj daju peskir me je oduvek nerviralo i ne mogu da navijam za nju. $%&5qw7
              A i ne volim taj defanzivni tenis,nikad ga nisam ni volela. *%@(D!RY-

sigpic

with experience.

Comment

Ja promasi temu... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Elem, Karolina je ubedljivo najbolja... I#^@8
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2558.msg123933#msg123933 date=1271603629]
                  Ja promasi temu... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Elem, Karolina je ubedljivo najbolja... I#^@8
                  [/quote]

Tmac, pomislis na Karolinu i vise ne znas ni gde treba da postujes $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8

Znam da je ona druga, a ko je prvi kod zena? Je l' jos Serena? &%@5w8&*
                    sigpic

Comment

jeste,a Safina koja ne igra vec mesecima je 3. ^*#(- ^*#(-

sigpic

with experience.

Comment

Karolina,Kirilenko,Ana,Cakvetadze,Sarapova njih nesto najradije gledam $#^%RT
                        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=2558.msg123942#msg123942 date=1271605312]
                          Karolina,Kirilenko,Ana,Cakvetadze,Sarapova njih nesto najradije gledam $#^%RT
                          [/quote]

Ma ne prichaj $#^%RT
                          Mada ne bih se ja s Sharapovom kachio... {-8* I#^@8
                          “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                          Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

Sad sam gledala finale Carsltona,bilo mi je bas dosadno $#^%RT
                            Stosur je razbila Zvonarevu 6:0 6:3,ne secam se kad sam videla da je neka teniserka igrala tako dobro,agresivno, sa tako jakim i ravnim udarcima. @R&}*
                            Ali najzanimljivije je bilo kad se Zvonareva iznervirala pri rezultatu 6:0 3:0 i razbila reket $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

razbijanje reketa o kojem sam vam pricala l5'%9

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=btHZ4S1NS_8&feature=player_embedded[/youtube]

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X