X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nije velika nego je on mali miš

Comment

• pa nije bas on toliko nizak, ona je visoka 182cm plus ove stikle, sigurno ima onda 190cm
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Samo je Pliskova ozbiljno shvatila ovu nedelju, ostale cure koje se kao guraju za Singapur bas mrsav ucinak imaju jako i neubedljive su, pre svih Bertens i Svitolina. Sabalenka valjda ima samo sanse da bude zamena, a imala ih je realno i ona za direktan plasman.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Da baš se guraju Nisam siguran i da će nešto silno da blistaju sa igrom u Singapuru.

Comment

• Napokon Karolin...

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Halep se povukla, ona nije ni planirala da igra

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Zar ih ne kaznjavaju kada se povuku pre prvog kola, posle zreba?
                sigpic

Comment

• To je uvedeno za slemove, a mislim da je ona samo dosla da odradi obaveze prema turniru da ne bi bila kaznjenja, nekako sam ubedjena u to

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da je svima jasno da nije imala nameru da igra. Svasta im se tolerise.
                    sigpic

Comment

• Negde sam pročitao da je prijavila turnir zbog toga što se dobija neki iznos para ako učestvuje na svim turnirima u ovoj kategoriji. Tako nešto.

Comment

• Originally posted by NEMANJA97 View Post
                        Negde sam pročitao da je prijavila turnir zbog toga što se dobija neki iznos para ako učestvuje na svim turnirima u ovoj kategoriji. Tako nešto.
                        Prevod...daj, daj, samooo dajjj meni! Nije bitno kako ce neko drugi da prodje, igrac ispod crte, LL, kupac karte !!!

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                          Prevod...daj, daj, samooo dajjj meni! Nije bitno kako ce neko drugi da prodje, igrac ispod crte, LL, kupac karte !!!

Samo me interesuje jel treba neśto da odgovorim? Pošto mi komentar uopśte nije jasan.

Comment

Samo me interesuje jel treba neśto da odgovorim? Pošto mi komentar uopśte nije jasan.
                            Covek te uci pohlepi a ti okreces glavu, ne budi takav Nemanjicu, neces daleko dogurati.
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                              Covek te uci pohlepi a ti okreces glavu, ne budi takav Nemanjicu, neces daleko dogurati.
                              Nek uči koga god żeli. Mene ne zanimaju gluposti. Kao prvo nastavio se na moj komentar koji nimalo nije potvrđen jer sam tu teoriju video negde. Ne znam što se i cimam oko ovakvih gluposti.

Comment

Ne znam kako si shvatio Nemanja!?
                                Bilo je na racun GS sampionke i NO1 Halep, sta koristi i sta se tolerise zarad sake dolara, nisam imao nameru da te poducavam sto "advokat" [emoji3] iznad pomenu.

Comment

Working...
                                X