X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I posle ja nesto izmisljam i umisljam, lik zaista nije normalan

Sent from my MI 6 using Tapatalk
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Kakav brat Sta li je njemu u glavi
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Hahaha ja sam tada bas jela i bukvalno se zagrcnula. Nisam ni obracala paznju sta prica, uglavnom oko riterna Pliskove koji je stvarno i vise nego odlican, kako ga je popravila..bla, bla...kad ona opet zunu jednu fh dijagonalu... tek ce Govedarica...nije bas kao Novakova na ml protiv Federera na USO, ali zalicilo je (glupava jezicka novotarija koja je nepravilna, zaliciti ne postoji -.-)...e zagrcnuh se tu, zbog pominjanja xxxxxxx-tog puta legendarnog riterna [emoji3]

I da dodam da je Petra u skladu sa celom godinom, protiv Svite danas, bila kriminalna.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Govedarice, tebra, ako citas ovo, nadji nekog psihologa
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Hahah Petra bila kriminalna pa dobro si to opisala. Čak mislim da tako nešto se teško i opiše rečima jer bukvalno je imala milion grešaka.

Comment

• Osaka jako lose cita servis Stivensove, tj. nikako za sada
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ali tu je Amerikanka da odigra duple u nizu. Osaka ocekivano bolja u razmenama.
                Grese obe dosta.
                sigpic

Comment

• Bas los mec igraju

A Cicak sto brlja
                  sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Ahhh jos malo vrhunskog zenskog tenisa koga samo ja i komentarisem
                      Jucerasnji dan je bio uzasan ocigledno je da su devojke vec na nekim egzoticnim plazama...
                      sigpic

Comment

• Ja pratim samo zbog fantazija, tj. pogledam rezultate
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Gledam Osaku evo drugi put u tri dana i nikako mi nije jasno....ne kako je pobedila Serenu, to nije upitno, nego kako se iskljucila i "pobedila" ono gritlo od pakla tamo na AA

Deluje totalno van svega, ali sve je to nornalno, kraj godine, zasicenje, umor, no kako je Amere sredila, svaka joj cas, neverovatnu stvar je uradila, posto sada deluje ko zna koliko svetlosnih godina van fokusa u ovom miru, redu i tisini
                          sigpic

Comment

• Losa Naomi bas, nisam to ocekivala, s obzirom da su i protivnice u silaznoj putanji odavno. Sve se ona pitala uglavnom, osvajala i gresila, ali neverovatno koliko losih odluka i udaraca. Bzvz, nije zaluzila ovakav kraj sezone, iako nije jos gotovo, ali oke, bice bolje drugi put. Kerber veliki borac naravno, ne propusta date prilike.
                            sigpic

Comment

• Ovo je baš strašno čovek bi rekao da je strašan tenis koliko je neizvesno , a ono bolje da ne proveri kako stvari stoje
                              Baš mi žao Naomi , a eto sad mora da navija za Stephens kako bi ostala u igri.

Comment

• Bore se Kiki i Stivens, ne moze covek da im zameri nista, ali los tenis generalno. Kiki opasno brljala, Stivens bolja na kraju, a naravno kako bi drugacije, stavila sam je na klupu -.-
                                sigpic

Comment

Working...
                                X