This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Maxx-a View Post
    Olga Danilović se plasirala u drugo kolo turnira u Tashkentu, igraće protiv Anastasie Potapove
    i Ivana Jorovic prosla u drugo kolo turnira u Taskentu
    >> AC Milan,FK Partizan,KK Partizan,Novak Djokovic,F1,Leclerc,Ferrari,Fernando Alonso,Bogdan Bogdanovic <<

Comment

• Originally posted by ACM Dejan
      i Ivana Jorovic prosla u drugo kolo turnira u Taskentu
      Fino, pošto već neko vreme stagnira
      Similis simili gaudet

Comment

• Zna li neko sta se desava sa Jovanom Jaksic,igra li turnire?
        Bila je veliki talenat.
        >> AC Milan,FK Partizan,KK Partizan,Novak Djokovic,F1,Leclerc,Ferrari,Fernando Alonso,Bogdan Bogdanovic <<

Comment

• Originally posted by ACM Dejan View Post
          Zna li neko sta se desava sa Jovanom Jaksic,igra li turnire?
          Bila je veliki talenat.
          Pre 4 godine bila blizu ulaska u top100 , ali nije uspela da uđe. Posle toga pala na listi.Sad je u top300 igra najčešće ITF turnire tako je i slučaj ove nedelje.
          https://www.itftennis.com/procircuit...tid=1100043324

Comment

• nesto im ovo cudo ne radi bas kako treba

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Olga izgubila od Potapove . Rutinska pobeda za Anastaziju u dva seta. Po do sada viđenom , čini se da će ona imati prednost na bržim podlogama dok će Olgine šanse biti veće na šljaci..
              Similis simili gaudet

Comment

• Ali kakav potop favorita u Wuhanu, danas izgubile i Kerber i Kvitova, juce Halep, Pliskova, Bertens...ostale su jos samo Woz, Muguruza i moze se reci Sabalenka

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ajmo Barthy, spasavaj me

sigpic

with experience.

Comment

• Sabalenka!
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa da vidimo gde ce njih tri biti za 10-11 godina..

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Šteta za Wang Qiang, u strašnoj je seriji bila, taman počeo da kontam da je u Kini nepobediva i onda povreda. Ali drago mi je da se neko napokon izdvojio iz Wang/Zhang/Zheng grupe, do skoro su mi sve iste bile

Videćemo hoće li se povući sad i iz Pekinga, nadam se da nije ništa ozbiljno ipak

Comment

• U Pekingu Krunic bila blizu da izgubi mec sa duplom 0 od Svitoline, sada igraju treci set
                          Similis simili gaudet

Comment

• Kakav preokret

Comment

• Kako je lep ovaj teren u Pekingu. Brzina sasvim ok , odskok kakav i treba da bude na hardu.
                              Da su u malo boljoj formi gledali bi dobar mec. Ovako, poneki fantastican udarac pa onda pocetnicka greska
                              Aleksandra napravila 10 DF
                              Similis simili gaudet

Comment

• Tipican Aleksandrin tenis, no "kraljica" je ocajna.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X