X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: WTA Tour

[quote author=bojanaBG link=topic=2558.msg152395#msg152395 date=1280955447]
    Po mom misljenju, a mozda i gresim, ona je osvojila GS i bila no.1 prerano, mislim da psihicki nije bila spremna na sve to, da bude faovrit u svakom mecu, da sve teniserke daju maksimum bas protiv nje i da se od nje ocekuje da bude u polufinalu ili finalu vecine turnira i zato su krenuli porazi, pa je to bilo iskombinovano i sa nekim povredama i krenuo je neminovni pad. I sad je ogromni problem to samopouzdanje koje se stice iskljucivo pobedama, a ona nikako da veze makar 2.
    Ali i ja se nadam da ce pronaci svoju igru i da ce se vratiti za pocetak u top 20 #$&+|r
    [/quote]
    Naravno i kad se spoji sve ovo sto smo rekli konstruise se teniski lik ane ivanovic *#AI&D

Comment

Jelena ispustila 4:0 i ispala na startu

e to samo nju lici #%d*
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

New Haven dodat u raspored

Ana je prihvatila wild card za Nju Hejven, koji se igra od 22. do 28. avgusta.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

I dok su muskarci u Torontu, devojke su ove nedelje u Sinsinatiju.
          izasao je zreb i ja nikad nisam videla toliko kvalifikantkinja u jednom delu zreba, pogledajte samo Jelenin deo $#^%RT $#^%RT

http://www.sonyericssonwtatour.com/S...0/1017/MDS.pdf

A Ana ima los zreb, odmah na pocetku igra sa Azarenkom koja je prosle nedelje osvojila Standford, pobedila je tada Sarapovu glatko sa 6:4 6:1.
          Ali Ana kakav ranking ima, ne moze ni da ocekuje lake protivnice.

sigpic

with experience.

Comment

Bojana Jovanovski u glavnom žrebu Sinsinatija

Bravo Bojana #$&+|r #$&+|r #$&+|r

u 1. kolu igra protiv Rezai

sigpic

with experience.

Comment

Boki uzela set Rezai (%fsd%&j.......... #$&+|r c`mmmooooooooonnnnnnnn #$&+|r
              Shànghǎi 2005

Comment

Najmladja teniserka medju prvih 100. na WTA listi dobila je Rezai.... #$&+|r Jedna je Srbija #$&+|r
                Shànghǎi 2005

Comment

Bravo Bojana #$&+|r
                  sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=2558.msg153484#msg153484 date=1281377180]
                    Bravo Bojana #$&+|r
                    [/quote]

hvala, hvala ^%@7f

$#^%RT $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Ivanovićeva bolja od Azarenke

Ovo mi je iznenadjenje dana $%&RQa
                      Anci je gubila 6:2 5:3, Azarenka je servirala za mec, ali Ana je napravila brejk, uzela setu TB i posle je lagano uzela 3.set 6:2 #$&+|r #$&+|r
                      bravo Ana #$&+|r

i OOP za danas:
                      http://www.sonyericssonwtatour.com/S...10/1017/OP.pdf

Igra Bojana protiv Amanamuradove, a JJ igra protiv Dusevine.

sigpic

with experience.

Comment

Ana pobedila +*@WT*48*, ajmo Ana
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

&^@4( JJ &^@4( 6-4 3-6 6-1 samo ti- Bojana ispala $%&5qw7
                          Shànghǎi 2005

Comment

Ana pobedila Svedovu 6:1 7:5 #$&+|r #$&+|r
                            bravo Ana #$&+|r #$&+|r

u 3.kolu igra protiv Vesnine

sigpic

with experience.

Comment

Tako je, gazi bre Anci, kad tad se mora isplatiti onoliki rad i trud na treninzima!
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pennetta kao Nalbandian, jos ubjedljivija

6-0 , 6-1
                                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Working...
                                X