X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: WTA Tour

Jos Chakvetadze ne igra na centralnom. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Jbt, sto mrzim ove turnire sa jednim dobrim igracem/igracicom, a svi ostali budu nikad cuo. #%d*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Najbolja je Pavlychenkova tu @(*6sd$%
      sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2558.msg149280#msg149280 date=1279829288]
        A, Chakvetadze je u raspadu vec 2 godine.
        Nista, pustite onda Hamburg ceo dan u prenosu, WTA u snimku uvece.
        [/quote]
        moyda ce krenuti wta od 17, pa od 18 da se ide na Atp Atlanta. videcemo. bicete informisani

Comment

[quote author=SPORTKLUB link=topic=2558.msg149292#msg149292 date=1279829718]
          moyda ce krenuti wta od 17, pa od 18 da se ide na Atp Atlanta. videcemo. bicete informisani
          [/quote]

to je mnogo bolja varijanta, posto sam ubedjena da niko nece gledati Anastasiya Yakimova (BLR) - Ksenia Pervak (RUS) $#^%RT $#^%RT
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Zene igraju 2 turnira sledece nedelje, Istanbul i Standford.

Za Standford je Ana dobila WC i u 1.kolu ce igrati protiv Klejbanove, a ako prodje, sto ce biti strasno tesko jer igra lose a i Klejbanova vodi 3:1, onda u 2. kolu igra najverovatnije protiv Bartoli.
            zreb: http://www.sonyericssonwtatour.com/S...10/703/MDS.pdf

A u Istanbulu Bojana Jovanovski igra kvalifikacije za glavni zreb i stigla je do poslednjeg kola.
            Ajmo #$&+|r

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ivanovićeva savladala Klejbanovu

bravo Anci #$&+|r #$&+|r

a Bojana Jovanovski prosla kvalifikacije za turnir u Istanbulu @R&}*
              u 1. kolu igra protiv Jelene Vesnine

sigpic

with experience.

Comment

Auuuuuuuuu kako je rutisnki pobijedila Klejbanovu fghj48d
                Bravo Ana,nadam se da ce se vratiti tamo dje objektivno zasluzuje da bude,a to je TOP 5 l5'%9
                sigpic

Comment

Trenutno se igra finale u Stanford-u izmedju Azarenke i Sharapove,rezultat je 2:2 u prvom setu.
                  Ajde Marija #$&+|r
                  sigpic

Comment

Azarenka pobedila Sarapovu 6:4 6:1, pokusala sam nesto malo da gledam, ali posle 2 minuta sam iskljucila live stream, ono vristanje ubija &@/+W

Od ponedeljka su zene u San Diegu, evo ga i zreb
                    zreb

JJ je prvi nosilac, slobodna je u 1.kolu, a u 2. kolu igra protiv pobednika meca Klejbanova/Rezai.
                    Ana je dobila wild card i igra protiv Peer u 1.kolu.

sigpic

with experience.

Comment

Vec dugo mi zenski tenis nije zanimljiv .. Dobro kad su se, bar, vratile Belgijanke ..

Comment

Trenutno Ana igra protiv Peer u 1.kolu San Diega, 5:4 je u 1.setu za Anu bez brejka.

sigpic

with experience.

Comment

Ana vodila 3:0 u TB, i izgubi naredni 7 poena #%d*
                          veicti sam optimista i jos uvek se nadam da ce se vratiti makar u top 15, ali sve mi vise cini da je to nemoguca misija +-*^%*

sigpic

with experience.

Comment

Ne znam sta se s njom desava,pa kako moze sebi da dozvoli da vodi 3:0 u TB-u i izgubi 7:3 #%d*
                            sigpic

Comment

Isto kao sto je Janko vodio 5:1 pa pukao 7:5, jednostavno mentalno nisu jaki.

edit:
                              izgubila 7:6 6:3 +-*^%*

sigpic

with experience.

Comment

Jao Ana opet izgubila +-*^%* sta se sa tom curom desava valjda će se vratiti u formu bar se nadam
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X