Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Uh jest na krenulo, ajde Kverija će lako, ali nemoj mi Iznera na oči odmah me uhvati nervoza, domaći teren me najviše brine, ali Kohli će nadam se da zapne i riješi nas muka
    * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
    * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
    NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Novak je bio bolji od ocekivanog. Istina da je Matje u prvom setu bio los a da se u trecem predao. Ali drugi set je Pol-Anri igrao dobro, bas dobro.

Novakovu su odlicni bili: servis, return, BH (pogotovo paralela) i koncetracija. sve to u vjetrovitim uslovima koji mu ne odgovaraju. FH je malo skripao, naraocito na pocetku.

Naravno sve to treba gledati u svijetlu ko mu je bio protivnik. Lako je biti opusten i igrati dobro kad znas da protivnik ne moze da te ugrozi.

Sve u svemu, odlican trening mec.

Comment

• Roger sutra ponovo nocni mec
        dobro je pa igra pre zena, inace bi stvarno poludela

#USOpen Friday Schedule:
        ASHE Day:
        Larsson-Jankovic,
        Errani-Venus
        Tomic-Ferrer
        ASHE Night:
        Groth-Federer
        Sharapova-Lisicki.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Rekao je Vilanderu da se bas pripremao za ovaj mec. Po koncentraciji u celom mecu, tako i izgleda.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sabine x Mashenka zadnji mec...neeee

Iako ce biti odlicna atmosfera

Comment

• Pa gdje zadnji kuku, ko će to dočekati
              * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
              * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
              NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Nisam gledao Novaka ali po vasim reakcijama, ohrabruje - SUPER.
                Anu na zalost treba zaobilaziti i u nekim velikim komentarima.

Da li posle ponoci igra ona sto se mota oko Rogera ?
                >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Originally posted by AIRBORNE View Post
                  Nisam gledao Novaka ali po vasim reakcijama, ohrabruje - SUPER.
                  Anu na zalost treba zaobilaziti i u nekim velikim komentarima.

Da li posle ponoci igra ona sto se mota oko Rogera ?
                  Aha, zadnji mec, posle Andyja

Comment

• vraca Aleks brejk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ајде Болели одкачи тог Томија досадио ми је вала..
                      sigpic

Comment

• Aleksandra samo da drzi lopticu u terenu sad,ova lupa unf.eror.samo tako..
                        sigpic

Comment

• 3 ml ajde Aleks ...

Edit:

Bravo Aleks, veliki uapeh. Tooooo.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• браво за А.Крунић

115 бодова!
                            Last edited by Žika; 28-08-14, 22:44.
                            sigpic

Comment

• Samanta

Comment

• bravo mala, svaka cast

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X