• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne moze to @ Stefan-kobe
    SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Originally posted by FeliLopez View Post
      to sto je u top10 godinama ne znaci da ne igra cesto jako lose, da nema puno blackouta, da nije mentalno jako nestabilan i slicno

ne raspravljam se dalje oko Berdiha, prosao tiket, Rafa sampion, sve kul!
      Pa ima, ali Thiem je tek novi na ovu nivo takmicenja tako da ne mozemo da zamerimo nista. Cuj, kazes za Berdih da ima blackouta, da je raspadavcina, a malopre si napisao da Dimitrov NIJE mentalno nestabilan

Ako si mislio na mene za tiket grdno se varas, danas nisam nista odigrao, a mislio sam na Mahuta, Federera, Wozniacki i Berdycha, ali ceo den padala kisa u Skoplju pa nisam mogao po kisu da idem do kladionice.
      OVAKO

Comment

• Stefan je od secera

Tomas rutinski, kako ce se iznenaditi kad dodje Marinu

Comment

• Jes vazi Dimitrov nije mentalno nestabilan. Dovoljno je setiti se tajbrejka koji je odigrao protiv Djokovica na WB-u odigravsi duplu na set loptu i onog meca u Madridu valjda gde je pogodio 4 duple.
          sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Bautista ...uzalud tebi i 0-30 svaki x ...

Comment

• Malom ocitana lekcija, to se trazilo

Sad bi valjalo da Cilkan ovako nesto napravi Cehu...

Comment

• Originally posted by FeliLopez View Post
                Malom ocitana lekcija, to se trazilo

Sad bi valjalo da Cilkan ovako nesto napravi Cehu...
                Nema ni teorije za tako neshto.

Comment

• Roger je ekstremno nervozan, iako nema razloga, sve zavisi od njega...

Sent from my HTC, posto mi se moze
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Steta sto nema jaci servis Agut, pravio bi dosta probleme Federera.
                    OVAKO

Comment

• Ma nema on cime da ugrozi Feda, savrsen protivnik za ovu rundu, samo nije jasno zasto je Role nervozan...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• BH ritern iz skoka
                        E nek sam i to video od Federera
                        OVAKO

Comment

• Nervozan zbog kombinacije patika + carapa

Agut stvarno bez oruzja ikakvog, par puta je udario dobar FH inace nista...prilicno spor

Comment

• Originally posted by Sonja View Post
                            Nervozan zbog kombinacije patika + carapa

Agut stvarno bez oruzja ikakvog, par puta je udario dobar FH inace nista...prilicno spor
                            To je jedino moguce, sigurno se smorio kad je shvatio da je poneo samo crne carape

Bravo Role, laku noc

sigpic

with experience.

Comment

• Rekao je posle meca da mu je smetao vetar pa valjda zbog toga...

___

Caro i Sara nisu igrale jedna protiv druge od 2010-e...moglo bi biti zanimljivo, samo da pobedi Caro

Comment

• све у свему, досадно!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X