Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav bi to hit bio, da Rafa zavrsi u WH.
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by z0La View Post
      Na kraju nam se rasplakao Dick... Verovatno mu se skupilo jos od vođenja Srbije...
      Ovaj bod je i matematički ostavio Sandrlend u PL sledeće sezone...
      Milion funti će Dick Advocaat dobiti kao bonus, jer je uspeo da spasi sunderland od ispadanja iz Premier League. I ti bi plakao za milion funti, zar ne?

Last edited by Mags Serbia; 21-05-15, 21:41.
      "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Originally posted by Mags Serbia View Post
        Milion funti će Advocat dobiti kao bonus jer je uspeo da spasi sunderland od ispadanja iz Premier League. I ti bi plakao za milion funti, zar ne?
        Cuj plakao! Pa ja bih dao da me J**E ceo stadio!!!

Originally posted by Vladan
        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
        :vinjaksmajli:

Comment

• Million funti u danasnjem vremenu nije nista, prvo ce mu Englezi uzeti 42% poreza na to, pa je to nesto vise od pola miliona funti. A s pola miliona funti u Engleskoj vala moze se kupiti neka supa i to je to. Kod nas na balkanu ipak moze se svasta
          sigpic
          "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
          AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Dugo nisam mogao da se setim ko je ovo uradio, al nađoh slučajno na netu...

Eriksen kadar nevera...
                I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Originally posted by maliajnstajn View Post
                  Million funti u danasnjem vremenu nije nista, prvo ce mu Englezi uzeti 42% poreza na to, pa je to nesto vise od pola miliona funti. A s pola miliona funti u Engleskoj vala moze se kupiti neka supa i to je to. Kod nas na balkanu ipak moze se svasta
                  Vidi, Alan Pardew je tih milion funti u Newcastle United-u zarađivao za godinu dana a Advocaat ih je zaradio, za koliko? Za devet mečeva. Plus, tih milion funti mu je bonus na ugovor.

Ne zaboravi da je milion funti uvek milion funti i to nikada neće biti malo para bilo gde u svetu.
                  "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Lampard kapiten sitija
                      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Dosta dobrih utakmica kako volim kad se ovako igra nedeljom nemam ništa da radim samo se zavalim i udri
                        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Evo ga

Comment

• Nemoj da ubacujes Volkota da igra nikako nemoj
                            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Kakva golcina Volkota
                              sigpic

Comment

• Jebo im formula 1 i presice mater, daj Arsenal.

Nisam vidio go miljenika zbog presice
                                sigpic
                                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Working...
                                X