X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Stenley Cup Play Off 2010

San Jose-Detroit 4:3 2:0
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

San Jose sinoc napravio lep preokret, bila odlicna utakmica. @R&}*
      Pawelski igra kao zmaj, trenutno najbolji strelac u PO-u.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Da prijatno su iznenadili,ako naprave bar jedan brejk mislim da to znaci cao Wings.
        Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Pa i nije iznenadjenje jbg, ipak su prva ekipa zapada, imaju fenomelanu prvu liniju Heatley-Thornton-Marleau, ali daleko od toga da sve zavisi od njih.
          Sinoc sam bas video statistiku da u PO-u nemaju nijedan gol, mislim da Heatley i Marleau imaju po jednu asistenciju, a Joe 4.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A sta tek reci za ovu ljupkost,ne bi ovaj mni igrao do kraja sezone zbog ovakvog ponasanja.
            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=w6VUuZxdzzA&feature=player_embedded[/youtube]

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2552.msg128294#msg128294 date=1272891575]
              Pa i nije iznenadjenje jbg, ipak su prva ekipa zapada, imaju fenomelanu prvu liniju Heatley-Thornton-Marleau, ali daleko od toga da sve zavisi od njih.
              Sinoc sam bas video statistiku da u PO-u nemaju nijedan gol, mislim da Heatley i Marleau imaju po jednu asistenciju, a Joe 4.
              [/quote]
              Ma dobro,ali daleko od toga da su najbolji..
              Kazem 1 brejk ce im biti dovoljan ,jer ako to urade 3:1 za njih,Wingsi ne mogu da dobiju 3 za redom,ili 4 ako odma u Hockey townu dobiju ajkule,ako razmes sta hocu da kazem.

Comment

Detroit je primio 4-ti gol tako sto je igracu Detroita pri otvorenom sutu pukla palica, i SJ napravi kontru i gotovo.
                A da ne pricam gluposti Detroita sa iskljucenjima.

Comment

SJ je zasluzeno dobio,sta da se radi,desava se da pukne palica.

Comment

Buffalo-Philadelphia 3:2 2:0 $JS}|
                    Chicago-Vancuover 4:2 1:1

Comment

Koji sam ja mozak,cele godine pratim i pre mesec dana prestanem.. &*#GI(] sta mi rade Devilsi?

Comment

Ispali su od Philadelphie 4:1 u pobedama,iako je bilo 1:1.

Comment

[quote author=Gate7 link=topic=2552.msg128548#msg128548 date=1272974309]
                          Koji sam ja mozak,cele godine pratim i pre mesec dana prestanem.. &*#GI(] sta mi rade Devilsi?
                          [/quote]

Ti dok si se setio oni vec ispali &*#GI(]

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=2552.msg128695#msg128695 date=1273000400]
                            [quote author=Gate7 link=topic=2552.msg128548#msg128548 date=1272974309]
                            [/quote]

Ti dok si se setio oni vec ispali &*#GI(]
                            [/quote]Sta ces,mrzelo me da pratim malo devojcice ovo ono,nisam imao vremena &*#GI(] &*#GI(] a Goldi za koga ti navijas,ajde otvori se? $#^%RT

Comment

Montreal-Pittsburgh 0:2 1:2
                              Detroit-San Jose 3:4 overtime 0:3

Detoit blizu ispadanja,treba im cudo ( 4 vezane pobede),da se spasu.Pitsburg jedva pobedio,ali zasluzeno.

Danas:
                              Vancuover-Chicago 1:1
                              Philadelphia-Boston 0:2

Comment

5. maj
                                Philadelphia-Boston 1:4 0:3
                                Vancuover-Chicago 2:5 1:2
                                6. maj
                                Montreal-Pittsburgh 3:2 2:2
                                Detroit-San Jose 7:1 1:3
                                7. maj
                                Philadelphia-Boston 5:4 over time 1:3
                                Vancuover-Chicago 4:7 1:3

Comment

Working...
                                X