Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Sta li trazi onaj Londero sto igra sa Duckwortha ja stvarno ne znam. 2 gema ako uzme puna kapa

Majstor Boleli uzeo prvi set, nadam se da ce uci u glavni zdrijeb, sjajan je igrac Simone.
    OVAKO

Comment

Originally posted by earthSRB View Post
      Kad god računam na njega posle nekog boljeg rezultata on razočara
      A kakav je raspad Rajan postao...
      to jeste.. trudi se da bude sto vise allaround igrac al mu ne ide.. mada 21 god, ima fore

Rajan je po meni skracena verzija americkih stabala, nema to grama mozga.. poslednji put sam ga gledao protiv bogomolova zimus i totalno sam digao ruke od njega

Comment

Harison je zesce propao lik, da nije taru ovo bo prvi mec na travi na kojoj kako juce kaze jos ne zna da hoda ryan bi vec bio kuci

Comment

Boleli prosao dalje, 6-4 6-2.
          OVAKO

Comment

Originally posted by Stefan-kobe View Post
            Sta li trazi onaj Londero sto igra sa Duckwortha ja stvarno ne znam. 2 gema ako uzme puna kapa

Majstor Boleli uzeo prvi set, nadam se da ce uci u glavni zdrijeb, sjajan je igrac Simone.

Pa jbt kakav sam ja maler
            OVAKO

Comment

zlatna malina za gojovcika

Comment

Izasao je i zreb za devojke:
                LADIES' QUALIFYING SINGLES DRAW

Krunic igra sa Czink, Vesna Dolonc protiv Vogt, a Danka Kovinc igra sa Whybourn

OOP za danas:
                http://www.wimbledon.com/en_GB/score...ule/index.html

igraju svo troje danas, Fica igrap rotiv Hernycha, trebao bi da ga prodje
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Krunić nikako da ima sreće sa žrebom

Comment

Sabiiine))

Comment

Al će Vesna pasti na listi posle ovo poraza od Štefi Fogt....

Comment

Aleks dobila 1.set, ali u 2. gubi 3:0

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

kakav je to stomacni grip

sigpic

with experience.

Comment

Stan nije siguran za W, pre 2,3 dana se razboleo i trenutno je u bolnici

http://www.blick.ch/sport/tennis/wim...id2921186.html

sigpic

with experience.

Comment

ovo zvuci bolje, ali ipak je pitanje koliko ce imati energije

sigpic

with experience.

Comment

Znaju se nosioci:
                                SEEDS ANNOUNCED FOR THE CHAMPIONSHIPS 2014

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X