Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Apa, Apice...srce naše
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Apa, gledaj na to kao na nov izazov, a svi smo ubedjeni da ti to mozes da resis
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Skontali Rusi APALAND, steta.

Sad ce Apa sa svojim NASA kompjuterima da napravi APARADAISE
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Ne vredi, posto im portal uopste vise ne radi preko headera.

No, sta je tu je - ZDF, NOS...
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

@Apa protresi tu boraniju sto hoce da platis i gledas
            Salim se legendo, pokusaj da ponovo bude zemlja cuda Apaland pa ako bude bude.

A cekaj te ljudi radi li ZDF i NOS ?
            >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

Originally posted by AIRBORNE View Post

Meni NOSonja neće nikako da proradi, ZDF nisam proveravao ali verujem da radi

Comment

meni radi NOS

Comment

Rade oba, Leksa proveri - restartuj
                  >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

Rade oba, Leksa proveri - restartuj
                    Ma probao sam i obrisao sam kolačiće ali neće. A ovaj ZDF mi je proradio odmah

Comment

O čemu pričate?

Videla, videla..
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Jel su bolji Nemci ili Holandjani??? jeste da ne razumem ni jedne ni druge ali sto se ponuda tice
                        sigpic

Comment

Pravo da ti kažem ... nemam pojma, sve mi je jedno. Malo nešto razumem Nemce, a ako Holanđani koriste kulinarske pojmove, možda ću razumeti i njih (24kitchen)

Neviđena sramota da ne mogu ZOI da se isprate na TVu kako dolikuje, koje se održavaju svake četvrte godine, a još plaćamo razne pretplate i usluge operatera.
                          Last edited by miloolja; 13-02-14, 17:16.
                          sigpic

Comment

Апа, свака част! На линуксу (наравно) Нијемци и Холанђани функционишу одлично. Иако Нијемце имам и на Тоталу, те ове зимске спортове искључиво код њих пратим. Ради ли АРД по овом принципу, с обзиром да и они преносе ОИ?
                            винсент тан - Највећи сељобер којег је Острво икад видјело!

Comment

Radi i ARD na istom headeru kao i ZDF.

http://ard.br.de/olympia-sotschi-2014/live/index.html
                              It is not the violence that sets a man apart.
                              It's the distance he's prepared to go.

Comment

A zašto meni ne radi ni jedan? Sve sam uradila, sve i restartovala i očistila i sve i ne radi... sa Englezima nisam imala problema iz prve sam uključila...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X