No announcement yet.

ATP World Tour Series 500 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• To je vec pitanje mentalnog sklopa i straha koji su im uterali u kosti u proteklih 10 godina.. servisi su ga i doveli do ovog meca ali kad si od prvog poena pod pritiskom da ubacis prvi sve pada u vodu
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
      Mislim da Gulbis jedva ceka da se sezona zavrsi pa da ode negde u provod. Nema on ni volje ni snage za neke bolje rezultate, samo otaljava posao. Ne bi me cudilo da u Parizu ponovo ispadne vec u 1. kolu.
      Nadal mi nije jasan zasto je izabrao Bazel umesto Valensiju. Verovatno je novac u pitanju ali opet... Ovako, Marej ce se prosetati do titule tamo.
      Ugovor, jbg.

Comment

• Додиг...

sigpic

Comment

• Gofan nastavlja da krstari!!

sigpic

Comment

• Jel ima neko dobar stream za Bazel?

Na sport lemon mi prijavljuje virus
            in another life
            I will love you again, RF.

Comment

• http://live.drakulastream.eu/static/...640377030.html

sigpic

Comment

• Kako se slatko ismejao Fed, a onda napravio brejk.
                Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Treci mec u kom necemo videti nista

sigpic

Comment

• Kako necemo, gledamo Roleta kako plese po terenu

Sent from my HTC, posto mi se moze
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Uh, ocekivao sam malo vise plesa posto sam budan od 15 do 5 a ne spavam zbog tenisa bice valjda nesto veceras, samo da Sasa dobije

sigpic

Comment

• Uživanje.

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
                          Uh, ocekivao sam malo vise plesa posto sam budan od 15 do 5 a ne spavam zbog tenisa bice valjda nesto veceras, samo da Sasa dobije
                          Pa gledaj na ovaj mec kao na Roletovo dobro delo, sad imas sat vremena da dremnes do sledeceg meca

Sent from my HTC, posto mi se moze
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Ja hocu moje pare nazad samo da skinem mec, o ovome se mora napisati neka analiza, trebace jedno 40 minuta za nju

sigpic

Comment

• Kud li se žurio Fed da mi je znati.

Comment

• Sasa Pralice igra profesionalne turnire duze od dve godine, ali najlakse je ne proveriti i reci da je poceo 2014.

sigpic

Comment

Working...
                                X