ATP World Tour Series 500 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ATP World Tour Series 500 - 2014. godina

Sledece nedelje krece prvi turnir iz ove serije, Roterdam.

Turnir je bas jak, iako je sampion AO-a odustao, Marej je upravo dobio WC, tako da ce cak 5 igraca iz top 10 igrati: Del Potro, Marej, Berdih, Gaske, Conga.
    A od ostalih tu su: Raonic, Haas, Janowicz, Kohlschreiber, Dimitrov, Gulbis, Monfils, Cilic,...

oficijalni sajt: http://www.abnamrowtt.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Znaci Delpo sanirao povredu
    Lepa vest, bas jak turnir
    sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

NE zaboravite da ćemo igrati i suicide za ovaj turnir

Comment

Nadam se da je sve u redu sa Delpom

Ovog meseca valjda i novi turnir serije 500 u Riu? Jedva cekam taj turnir Koliko sam videoi Rafa ga igra..
        link

Comment

Originally posted by MatijaT View Post
          Nadam se da je sve u redu sa Delpom

Ovog meseca valjda i novi turnir serije 500 u Riu? Jedva cekam taj turnir Koliko sam videoi Rafa ga igra..
          Rio pocinje 17. februara. Pored Nadala, ucestvovace i Ferrer.

Comment

Nešto me najviše raduje činjenica da igra Del Potro, to valjda znači da je sa njim sve uredu
            * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
            * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
            NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

Raonic se povukao sa turnira u Roterdamu

Comment

Comment

Delpo će odmah ispasti

bit ce baš zanimljivo u suicide-u

Comment

Vec vidim kako cemo da se samoubijamo vec u ponedeljak

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

u ponedjeljak će biti baš zeznuto, još će teško biti više od 5 mečeva

Comment

Na AO su favoriti uglavnom pobedjivali, ovde ce biti nesto komplikovanije

Ajd ti skontaj na koju je nogu ustao Monfils ili u kojoj fazi raspada se nalazi Delpov clanak

Comment

gadjas Gaskea protiv De Bakera, nadas se da je raspolozen, a i jos da je po rasporedu u ponedeljak

sigpic

with experience.

Comment

a koga onda ostaviš za finale

Comment

dan po dan, finale je isuvise daleko

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X