No announcement yet.

ATP World Tour Series 500 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jos jedan poraz Kokinakisa u dva taj brejka u Tokiju su prosli Ram, Erber, Morija i Przisiezni. U Pekingu Gabasvili, Klizan, Gojovcik i Kukuskin
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Kada pocinju mecevi sutra?
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• pola 7 ujutro

Comment

• Viktor uzeo prvi set

Comment

• I drugi ce laganije nego shto je mislio ...
            SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Očajno igra Misha za sada, Viktor bi morao iskorsititi šansu u da se domogne sledećeg kola.
              Nest/Zim izgubili od Fog/LMay, mogući protivnici Novaku i Filipu ako prođu dalje od R1.
              Last edited by Maxx-a; 29-09-14, 08:38.
              Similis simili gaudet

Comment

• Kraj, bravooo

45 bodova, 137. mesto

Comment

• Bravo Viktore

sledeci mec protiv Berdiha ili Lopeza, a u kakvoj su obojica formi, nije bez sansi
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• koliko je propao Ferer, postoji sansa da ponovo pukne na samom startu turnira, ovog puta od Granoljersa
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Прво коло најбитније за Виктора, златна победа!

45 бодова у џепу!

45+361--406. бодова и нови ранг на 140. место!

Last edited by Žika; 29-09-14, 09:48.
                      sigpic

Comment

• David otkako nije sa Pilesom ,očajan, frustriran, umoran, u poslednje vreme napravi po 2/3 UE po gemu. Trebao bi smanjiti broj turnira zaista i pomiriti se sa mestom 10/20. Ovako sve je gore po njega
                        Similis simili gaudet

Comment

• U kakvom je ocajnom stanju atp trenutno kada Viktor Troicki dere pola tura .....
                          A i ovaj deo sezone je bas bitan
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Али пит бул баш никада није био овако очајан...сада га и Гранобелс очистијо!

ни Бердих није нешто, могао би Виктор да профитира?
                            Last edited by Žika; 29-09-14, 10:02.
                            sigpic

Comment

• Fali samo dubine u FH-u,sve ostalo je tu
                              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Cestitke za Vica, bas sam prijatno iznenadjen-protiv Tomasa ce biti odlicna provera
                                * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

Working...
                                X