Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Pa od danas pa narednih nedelju dana je taj neki kviz, a ona prava igra pocinje kad i RG.

league number: 131
    name: SK FORUM
    password: AAAFS
    A jel moze sada da se udje u ligu? Ne mogu da nadjem opciju

Na kvizu 7/10

edit: nasao sam lige
    Last edited by mark !t zer0; 16-09-20, 13:55.
    sloboda ili ništa

Comment

• Na pogresnoj smo temi pisali shminka, mozda tamo niko ne gleda -.-
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Je l bese RG krecemo od nedelje?
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Do sada smo uvek od ponedeljka. Uvek je tako i pocinjalo, a i za suicide je to pravilo. Malo je korona sad poremetila

Edit: sad sam gledoa tournament schedule, ponedeljak je ipak ok, ako tad krenemo imamo standardnih 14 pikova, odnosno nema dana pauze, ili spojenih 1/8 1/4, pa da se nesto poremeti u odnosu na prethodne godine

Mozemo i sto se mene tice da izaberemo da li hocemo da uzmemo pick u ned ili pon. Ali da kad se zavrsi 1.kolo ima 1 pik iz obe polovine, a ne oba iz iste. Ili jednostavno krenemo u ponedeljak pa je malo manji izbor drugog dana., jer u utorak ostaje samo jedan deo gornje polovine da odigra. Ovo je prvi put da su razvukli 1R na 3 dana.
          Last edited by colchonero; 25-09-20, 14:59.

Comment

• Nije, RG uvek razvuce 1.kolo na 3 dana, ja sam isla 2011. i znam da sam imala karte za 3 dana da bi 100% gledala Federera.
            Moram da pogledam kako je bilo ranijih godina, posto znam da uvek krecemo od ponedeljka ali isto tako znam da RG ima dosta meceva i u nedelju, nije kao neki turniru koji imaju mozda 2,3 meca.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sad sam proverila, definitivno smo igrali od ponedeljka.

sigpic

with experience.

Comment

• Ušao ako je to to, šta dalje, ko ima vremena ako ne čačkaću večeras.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Pocni da pravis svoj tim, moras da izaberes 4 muskarca i 4 zene, a sa strane ce videti koliko ko nosi poena.
                  Npr. Djokovic nosi 74, a Ymer 251, ako hoces, kliknes plus na Djokvoica i izaberes ga u tim.

Sto se tice loptica, ovo su pravila

TAKE ADVANTAGE OF YELLOW BALLS TO WIN THE MOST POINTS DURING YOUR GAMES!
                  For each round until the quarter-finals, you will be given 10 yellow balls (then 5 yellow balls for the semi-finals and 3 yellow balls for the finals). These allow you to activate 3 abilities:
                  1) Double or triple the number of points at stake for some of your team members.
                  2) Unlock the "Time Challenge" (see details below) which allows you to win decisive points for the ranking!
                  3) Replace a member of your team that has qualified for the next round with another player that is still in the tournament.
                  Balls are not transferable between rounds.

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala, probam kasnije.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Ko nas je razbijao prethodnih godina, da li je to bio Pako?

Comment

• Jel svaku rundu biram nove igrače ili ono što sada odaberem to je to?
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Svako kolo novi igraci, oni koji prodju automatski su ti izabrani za sledece kolo, a ako hoces da zamenis igraca, koristis lopticu.

sigpic

with experience.

Comment

• Oni koji se plasiraju dalje, automatski ti se prebace u sledece kolo, s tim sto mozes da ih menjas naravno, ali tada gubis jednu lopticu. Zato valja gledati i zreb.
                            Sto ja nikad ne gledam.
                            She who dares wins [emoji2957]

Zene me izludese, a pogitovu onaj glupi wta sajt, gde nista tamo korisno ne mozes da saznas. Mogli su slobodno da im ubace i kategoriju sminka i garderoba, besmislen -.-
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Jel ovo Noto izdominirao?

Zeznuh se, zakasnih za Sinnera i mozda Kordu
                              sloboda ili ništa

Comment

• Zato mi treba 15 loptica za naredno

Comment

Working...
                                X