X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I ja sam prva...

Spoiler
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Znaci to sto izaberem Medjedova za prvog pika i on rutinski uzme turnir ne izgubivsi ni set ne znaci nista? Namjestena igra
      sigpic

Comment

• Hahahah, sledeci je Pariz, bolje analiziraj zreb [emoji3]

Sent from my MI 6 using Tapatalk
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• I evo konacne tabele, cestitke Aleksi, borba je bila do poslednjeg meca

https://docs.google.com/spreadsheets...sMY/edit#gid=0

sledeci turnir je Pariz, nadam se da ce jos vise ljudi igrati

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala, hvala

Comment

• Hocemo suicide pickove Pariz privatno slati?
              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Originally posted by Dale View Post
                Hocemo Pariz privatno slati?
                Za koju igru pitas?

sigpic

with experience.

Comment

• Suicide tenis - opšta tema.. sigurno ne pita za NFL fantasy
                  Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                  До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                  suicide
                  velika H2H 2019/20

Comment

• Da malo ispratis o cemu se pisalo u prethodnim postovima, mozda bi ti moje pitanje bilo jasnije

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Za koju igru pitas?
                      Suicide, editovao dam poslije, jer sam se sjetio nove igrice.
                      https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Da malo ispratis o cemu se pisalo u prethodnim postovima, mozda bi ti moje pitanje bilo jasnije
                        da si pročitala naslov teme, znala bi da tome o čemu se pisalo nije mesto ovde. Retardiran ti je taj smajli
                        Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.

mala H2H 2018/19
                        suicide
                        velika H2H 2019/20

Comment

• A vidim da si ti bezobrazan kao sto si i oduvek bio, tu se nista nije promenilo.

sigpic

with experience.

Comment

• seit 1995.

Ne brini, borim se sa sopstvenom gordošću, mada i dalje ponekad izbije na površinu. Ali koliko je dobro kontrolišem se vidi u tome što ti neću napisati šta se kod tebe nije promenilo

mala H2H 2018/19
                            suicide
                            velika H2H 2019/20

Comment

Da malo ispratis o cemu se pisalo u prethodnim postovima, mozda bi ti moje pitanje bilo jasnije
                              Napravite posebnu temu za tu vasu igricu. Zbunjujete ljude

Comment

• Napravicemo za sledecu sezonu, kad krenemo da igramo zaista, sad je bilo glupo jer nije bilo sigurno da cemo igrati.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X