• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Jaooo
    Napadas javno, kritikujes javno, a zahvaljujes u tisini...ccccc

I sve, sve, al ovo... mrzim... oh boy!
    Nemoj mi ovako lijep dan unistavat,sad cinis da se osjecam krivim.
    Tesko podnosim kritike,posebno od tebe.Kao da si mi neka vrsta forumske majke.Samo mi vaspitne udaras.

Comment

• za ovu forumsku majku, moram da preispitam svoj odnos prema tebi, nije ti to trebalo
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Momcima koji su uzeli titule čestitke

P.S. počeću da prepisujem od vas
        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Cestitke osvajacima, Rim se ponovo pokazao kao pogodno tlo za osvajanje turnira ;)

Comment

• Cestitke i od mene, bravo momci... Ja sam zadovoljna finalom, s obzirom da sam svjesno izgubila titulu

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Hvala ljudovi

Comment

• hvala lepo

čestitke papiju (malim slovom jer je mali), Jacku, Gogi takođe za igranje srcem, draže bi mi bilo da je ona uzela titulu
                Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                suicide
                velika H2H 2019/20

Comment

• Originally posted by Ivan_PG View Post
                  Vidi ovo niko da se javi da cestita.
                  Samo Bokica i Contador.
                  U ovakvim situacijama se vidi ko su ti prijatelji.
                  Prvi si samo do RGa

Comment

• Originally posted by Mrkela View Post
                    Prvi si samo do RGa
                    Znam bice kratko ali slatko.

Comment

• Iz ovog ugla posmatrano, ima ozbiljne sanse da bude prvi i nakon RGa i nakon Queensa

Comment

• Napravljena je grupa za RG fantazy game, https://fantasy.rolandgarros.com/#/welcome

ime grupe: SK FORUM
                        pass: AJWKN
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Dosao sam na vrh i nisam nasao nista tamo.
                          Osjecam veliku prazninu.
                          Koji motiv pronaci sad,pomislio sam ajde da se okrenem dublu ali i tamo sam prvi.Ne znam....

Comment

• Nemojte da zaboravite na fantazi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kako da pronađem grupu?
                              Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• Ako si se registrovao, idi na leagues i tu imas list of leagues, gde mozes da trazis po imenu, a moze i po broju lige.
                                Broj lige je 7852

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X