X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako sam odigrala ovaj Sinsinati, svaka mi cast

olja
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Kako sam odigrala ovaj Sinsinati, svaka mi cast

olja
      ha,drzi se istog kursa i u New York-u

Comment

Kako sam odigrala ovaj Sinsinati, svaka mi cast

olja
        Bokice vazda si bila znalac ove igre,zasicenje se desilo ali ponovo krece tvoj uspon ka vrhu.Bices opet ona stara.

Comment

• Originally posted by Ivan_pg View Post
          Bokice vazda si bila znalac ove igre,zasicenje se desilo ali ponovo krece tvoj uspon ka vrhu.Bices opet ona stara.
          To ti kazem, morala sam malo da se udaljim od igre, da napravim pauzu, sad odmorna i puna elana krecem ka vrhu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Kako sam odigrala ovaj Sinsinati, svaka mi cast [emoji3]

olja

Utrla sam ti put, pa ti sad znas kako dalje, vrlo slicno kao sada
            Naravno neko poput Fucovica je bio prekretnica, gde ja obicno padnem, kao sto bih recimo ove nedelje na njemu
            A sve ostalo laganezze bilo
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Djokovic ako hoce titulu na USO, mora da mi plati neko egzoticno letovanje

sigpic

with experience.

Comment

• Sta da radi?

More ako iko kuka godinama za beneficiranim radnim stazom ili bar jednom godisnje za egzoticnim i daaalekiim putovanjem od NJKV NĐ... to sam ja, tako ne guraj se ...a titula je sigurna, samo ti igraj na onog tvog, necete oboje da se ovajdite bas
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Kao i ranijih godina tu je USO bracket challenge. Meni se igra jako svidela prosle godine, a kao stvorena je za duel mark vs fiksni, jer se pogadja ceo zreb do kraja, pa da vidimo ko je kakav"tiper".
                  https://bracketchallenge.usopen.org

Comment

• Zna li neko postoji li jos koji nacin osim maila da se posalje invite za ligu?

Comment

• Originally posted by madrid View Post
                      Kao i ranijih godina tu je USO bracket challenge. Meni se igra jako svidela prosle godine, a kao stvorena je za duel mark vs fiksni, jer se pogadja ceo zreb do kraja, pa da vidimo ko je kakav"tiper".
                      https://bracketchallenge.usopen.org
                      Uplati samo 20 dinara u bilo kojoj kladionici sukcesivno rezultate koje bi odigrao u ovoj igrici, pa ćeš videti kakav ćeš pobednik bracketchallenge-a da budeš ...ako pogodiš naravno .

Comment

• Ajde B, daj grupu, sifru....
                        sigpic

Comment

• A hocete i to da igrate?
                          Ajde popodne ci da napravim

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

• A pa zar nismo igrali svaki put?
                            sigpic

Comment

• Breket kaže Griša dobija Cara u finalu

Comment

• Liga moze da se napravi, ali pozivnice mogu da idu samo preko maila, sto je skroz glupo

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X