ATP World Tour Series 250 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ATP World Tour Series 250 - 2014. godina

Da se ipak na vreme otvori tema, posto se vec pojavljuju neke vesti vezane za prvu nedelju 2014.

Doha ce po obicaju imati ubedljivo najjacu postavku, do sada su ucesce potvrdili Nadal, Marej, Ferer, Berdih, Gaske, Kolsrajber, Verdasko, Gulbis,...
    cela entry lista do ovog trenutka: Doha - entry lista

Brizbejn ima slabije igrace, osim Federera, jos igraju Nisikori, Simon, Lopez, Dimitrov,...
    cela entry lista do oovg trenutka: Brisbane - entry lista

A sto se tice Cenaja, za sad se samo zna da ce Stan da igra.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Novak po pravilu ne igra nista sto donosi bodove do AO?

Comment

Nece igrati ni Hopman Cup ove godine, jedino ne znam da li ce mozda igrati Kooyong

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Mislim da je najbolje da ne igra nista do AO, da bude sto odmorniji

A zanimljiv je potez Roleta da igra Brizbejn umesto Dohe
        link

Comment

Igrat ce onaj Abu Dabi...i Stana su pozvali

Stan osvaja Chenai, u finalu protiv Cilica 6-4 7-6 (5)

Comment

ATP dodao treci turnir u Kini, u kalendaru za 2014.godinu. U pitanju je turnir u Shenzhenu.
            http://www.atpworldtour.com/News/Ten...-Shenzhen.aspx

Po prvi put Kina ce imati turnire iz serija ATP 250, ATP 500 i ATP Masters 1000 ..
            Last edited by Lord Aleksoni; 21-11-13, 05:04.

Comment

Ziki igra sa Marejem u Dohi:

Nenad Zimonjić ‏@nenadzim
              My partner in Doha will be Andy Murray!
              I can not wait to start the new season

sigpic

with experience.

Comment

Brisbane, Chennai i Sydney na SK.
                sigpic

Comment

Ljubicic dovukao Raonica u Zagreb, bice to solidan turnir
                  Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Tipsarevic odustao od Cenaja

Janko Tipsarevic ‏@TipsarevicJanko
                    I am gutted to say that I will not be able to defend mu tittle at @chennaiopen at the beginning of 2014.One of my favorite events

sigpic

with experience.

Comment

Na Facebooku napisao da se nada da će se vratiti 2015..
                      da nije možda hteo da kaže 2014..
                      Originally posted by gokara
                      Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Sigurno je mislio samo na taj turnir, da ce se vratiti 2015.

sigpic

with experience.

Comment

A to nije mogao sjutra uraditi nego danas da me cima da mijenjam najavu. Uzasno me nervira.
                          sigpic

Comment

Garant mu TSS nije platio da igra na turniru

Comment

Originally posted by shminka View Post
                              Garant mu TSS nije platio da igra na turniru
                              Taj rad

Comment

Working...
                              X