Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ajde glasajte i ostali da utanacimo do petka kad ce biti. Meni isto vise odgovara nedelja.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema vise mesta?
      Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

Ajde nedelja ne pre 10 i ponedeljak ne pre 11 sto se mene tice

Comment

Ako se slucajno odlucite za prosirivanje, imajte me na umu
          sloboda ili ništa

Comment

Originally posted by chofy88 View Post
            Ako se slucajno odlucite za prosirivanje, imajte me na umu
            Takodje...
            Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

Nedelja u 22h jer u utorak ustajem još ranije
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

Ako vec mora u nedelju neka bude od pola 11, glupo mi je da prekidam zavrsnicu utakmica NFL-a(a uz to vecina nas koji pratimo se steka za dzabaka na gamepass).Draft kontam da ce trajati sat vremena.Kada je draft bio za NFL fantasy trajao je manje od sat vremena, a isto nas je bilo 16.

Comment

Brate, gledas u isto vreme tekmu, kao da moras da pratis draft u svakom momentu. Mislim, nemam ja nista protiv pola 11, samo ti kazem nije draft toliko zahtevan.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Snell View Post
                    Brate, gledas u isto vreme tekmu, kao da moras da pratis draft u svakom momentu. Mislim, nemam ja nista protiv pola 11, samo ti kazem nije draft toliko zahtevan.
                    +1. A Maricu, Patsi igraju u 6

Mada sto se mene tice moze i u 11,12,1,2,3 da bude draft...

Comment

Ljubasine, da li ti mislis da sam ja svestan da znam koji je danasnji datum i da li je ovo poslednja nedelja u oktobru(tacnije da nam sledi poslednji vikend)?Da mi nisi rekao da to pocinje od sest tek bih skontao u subotu na vestima kada budu najavljivali da nam se casovnici pomeraju sat unazad.Onda moze od 10.
                      Last edited by Ricma; 24-10-13, 20:36. Reason: lapsus

Comment

Ma nema 1,2,3. Ne planiram da ostajem do jutra zbog drafta. Idemo neko normalno vreme, 22h, 23h i ćao !
                        Originally posted by Brajkula
                        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

To je to. Nedelja 10 dogovoreno.
                          Kraj diskusije

Comment

pozz ljudi kreirao sam ligu za svoje drustvo na espn, po prvi put igramo, obavili smo draft nocas i sve, zanima me sistem bodovanja, odabrali smo roto sistem pa ako bi neko bio ljubazan da pojasni po kom principu tacno funkcionise?
                            VALENTINO ROSSI #46

Comment

Roto ti je cini mi se sabiranje svih statistickih kategorija, ali nisam siguran.
                              sigpic

Comment

Tako je. Takmičite se zasebno za svaku kategoriju, a onda se skupljaju svi ti brojevi i onaj sa najviše naravno dobija.
                                Originally posted by Brajkula
                                Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Working...
                                X