Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Iako ima mnogo argumenata za bilo koju stranu, moje misljenje je da je Tom Brady najbolji QB posle Dzoa Montane. Toliko se prica o Meningu, a covek je milion puta pokazao da kada dodje plejof, tu je i njegov rodjeni brat bolji. Prosla sezona je savrsen primer. Duvao se cele reguralne sezone, mediji ocarani. I onda dodje PO, i jos jednom pokaze da nije tako veliki kao sto ga ljudi predstavljaju. Brady je osvojio 3 prstena sa igracima u napadu koji su bilo daleko od poznatih i priznatih igraca(Givens, Paten, Brenc i drugi). Imao je savrsenu sezonu 07 kada su Petsi imali 16-0. I ono sto je najbitnije, gotovo uvek je nadigrao Pejtona kada su igrali medjusobno. Niko ne spori da je Pejton fenomenalan QB ali mislim da je i Rodzers bolji od njega. Brady sa druge strane ima 3 prstena, a igrao je u 5 Superboula. Sezona je nesto drugo, PO je nesto drugo.

Comment

• Дакле, ако се некоме гледа:

Upravo počinje finale najjačeg evropskog klupskog takmičenja, popularni Eurobowl XXVII, u kom se sastaju Swarco Raiders Tirol i Raiffeisen Vikings Vienna, a direktan prenos možete pratiti na ovom linku.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jel postoje neki classic game torrenti?
        Ne mogu da se cimam sa rapidom i ostalim stvarima. Previse mrtvih fajlova.

Nadam se da apa haker cita ovu temu

Comment

• Jel postoji neka mogucnost da se prenosi Americka NFL liga kad pocne sezona?
          sigpic

Comment

• http://ftw.usatoday.com/2013/07/see-...thletic-freak/

Leb ti jebem

Comment

• Originally posted by Ares View Post
              Jel postoji neka mogucnost da se prenosi Americka NFL liga kad pocne sezona?
              Prenosi ostaju na Areni.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• J.J. jede djecu za dorucak Kakva zivotinja.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  zver

Comment

• http://www.nfl.com/videos/nfl-traini..._videos_peyton

Comment

• Ljudi ima li nekih vesti tj. informacija u vezi teme "Sta posle gasenja kanala ESPN America" ?
                      >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Kako sada stvari stoje, streamovi.

Comment

• July 29, 2013 Europe/London By Robert Briel

"ESPN America" European sports broadcasters are looking to acquire rights from ESPN America.
                          The European version of ESPN America will cease broadcasting on Wednesday. In the UK BT Sport has acquired all the rights
                          and will continue with a localised version of the channel, but for the rest of Europe the various sports rights are up for grabs.
                          The rights include NFL (National Football League), MLB (Major League Baseball) and NHL (National Hockey League).
                          Many fans of the sports exclusively broadcast by ESPN America are worried they no longer will have access to live coverage of
                          their favourite teams when the channel stops broadcasting.
                          In the Netherlands, Chellomedia’s Sport1 is now negotiating to obtain rights for the Sport1 multiplex of premium channels.
                          In Germany, the new Sportamerica HD hopes to obtain all former ESPN rights. It is a new channel from Sportdigital,
                          who plans to launch the new channel as soon as all rights will be cleared.
                          In France Al Jazeera’s sports channel BeInSport has acquired some of the rights.
                          In other territories, various broadcasters are also trying to pick up the rights to fill the void left by ESPN America.
                          For an overview of NHL broadcast partners, see the NHL website For NBA games see their website.
                          For most of the European footprint, ESPN Player is available online. Some of the live sports from ESPN America is available
                          on the online player (like College Football, College Basketball, X Games and Motorsports) but ESPN Player not available in Italy, Spain or Russia.
                          NFL games are available online with a subscription to NFL Game Pass. Similar online options are available from MLB.com.
                          >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Nemacki "Sport 1" ce valjda imati NFL ali ne prenose nego snimke + NBA paket

Comment

• Na Sport1+ je vec isao NFL prosle sezone ako se ne varam.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dzaba sve to kada ne primamo te kanale ovde. Jos ne znamo kako ce SBB i ostali provajderi popuniti taj slot. Ne verujem da ce nam se svideti.

Comment

Working...
                                X