Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Koje tele od coveka...

Svaka cast

EDIT: Mac,jel gledas ove tvoje?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Koje tele od coveka...

Svaka cast

EDIT: Mac,jel gledas ove tvoje?
        Protiv Cowboys-a bih ih gledao i da imam kolokvijum u 8 ujutru. (a imam )
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gledam i ja

Ako budem izdrzao i do kraja

Bas me zanima kako ce trcati DeMarco i kako ce hvatati Cruz

Comment

• Romo

Comment

• Mighty Hakeem, mora da ima bar jedan big play po tekmi.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I onda ocajan napad...pu,morace 3 poena.

Comment

• Wow, kako los defanzivni posed, vratice nam se ona neiskoriscena 3 pokusaja sa 5 jardi.
                  sigpic

Comment

• A u pm sjebao se DeMarco

Dal ce Bradshaw da igra?

Comment

• Prosle nedelje je bio sjajan, svakako je hendikep ako ne bude mogao da udje bar na nekoliko snap-ova.

Eli je in the zone, ali mora napraviti bar jedan glup INT.
                      sigpic

Comment

• Sunce ti jebem sta radi Hakeem.
                        A, Ilija u stilu A-Rod-a jebe kevu van pocket-a.
                        sigpic

Comment

• Ma Bradshaw je prekrsio neko pravilo tima,pa je zato kaznjen time sto ne startuje. Tako bar kazu komentatori...

a i Jacobs je za sad dobar.

Comment

• Rekoh vec prosle nedelje, kad Brandon gazi preko ljudi, meni onako toplo oko srca.
                            Jbt, covek od 120 kila igra RB-a, bolest.

Opet ne mozemo da zavrsimo drive, al' hvala Bogu za interference.

EDIT: Car...

brian urlacher when asked about tebow: "he's a good running back. he does a good job for them."
                            sigpic

Comment

• Sad ce Brandon da ih unese u end zonu

EDIT :

Comment

• A, duvajte ga vise sa illegal contact-ima...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X