Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svaka cast, zavisi koju utakmicu gledas.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stilerse.
      sigpic

Comment

• Hoce li ista odbraniti ovaj NE?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Catch the fatman!
          Izvuko se se sad na kraju NE i vodi 23:7.
          Nisu nista briljirali u ovom poluvremnu, ali je rezultat tu.

Comment

• Dobro je, cekam jos samo njih.

Al' zato SNF ce biti bolest, Atlanta - Philadelphia, Vick se vraca kuci, a Falcons-i maltene moraju da dobiju mec posle poraza u prvom kolu.
            sigpic

Comment

• Kao sto si rekao u prethodnom postu, odbrana NE je veoma ranjiva i cudi me sto St. Luis nije postigao barem jos jedan tacdaun.

Comment

• Kakav St Louis, oni igraju sutra protiv nas.

Nema veze, dokle god Rivers baca INT-e u crvenoj zoni, nije problem.
                sigpic

Comment

• Aaaa, San Diego.
                  Toliko puta su bili blizu endzone i nista od toga da smanje prednost.

Exactly.xD

Comment

• Sta radi glupi Belichick, budem li pao na tiketu zbog njega...

EDIT: Fumble, tako je!!!
                    sigpic

Comment

• Sad mi je lakse.Jos jedan TD za NE+2 poena.Taman kad se najmanje nadam Brejdi baci pas za taucdaun, a udaljen je nekih 20 jardi od endzone.
                      Fino, odose na +14.

Comment

• Vraca se SD, ajde bar field goal iz ovog poseda.
                        sigpic

Comment

• Sad ce Tom Brejdi sa svoje polovine da baci pas za tacdaun.

Comment

• Osecam da ce Brady sad da cedi vreme, da nece postici poene, da ce SD imati neka 3 minuta za TD i da cemo da strepimo do zadnje sekunde.
                            sigpic

Comment

• Ko nije gledao sinocnju ludnicu, obavezno neka uhvati snimak!!!
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Ko nije gledao sinocnju ludnicu, obavezno neka uhvati snimak!!!
                                Koju, bese ih nekoliko Veceras gledamo tvoje protiv Bradforda, trebali bi ovo da dobijete, Sam se izgleda jos nije do kraja oporavio od povrede, igrace, ali verovatno ne u top formi. Ako njih ne mozete dobiti, bice jako tesko doci do PO.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X