Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ostade NE bez Kopena.Nesto nisam optimistican po pitanju njegovog skorijeg povratka na teren.
    Nista ni od FG, ostace 14:7 na poluvremenu.

Btw, D-Wade i W.Smith

Comment

• Idemo Miami, zakuvajte ovo bre.

Kako izgledaju Marshall i Bush?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Kako izgledaju Marshall i Bush?
        Trapavo, bar za ono malo sto sam gledao.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ne vide se ni jedan ni drugi zbog odbrane Petriotsa.

Comment

• Ajde bre debeli, nisi mogao da se dovuces do endzone-a u pm...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Brz odgovor Petriotsa na izjednacenje Delfina i vratili su vodjstvo sa poluvremena.

Comment

• Brady ce da prebaci i Newtona

Comment

• Ko da je njemu to tesko.
                  Idem spavat, trebam ionako da se budim za tri sata, a cini mi se da su Petriotsi osigurali pobedu.

Comment

• Tom Terrific 517 jardi (5 najbolji u istoriji), 4 pasa za touchdown, interception koji nije njegova krivica. Rekord fransize, licni rekord za preko 100 jardi, najduzi touchdown iz akcije ikada (99 jardi za Welkera). Pa neka neko kaze da nije najbolji. Go, Pats, go! Ochocinco je bio malo van ritma i bio je dobro pokrivan, kada se snadje pice nemoguce zaustaviti taj napad.
                    Na kraju 38:24, ukupno 926 jardi pasom.
                    Last edited by Nebojsa; 13-09-11, 10:59.
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                      @dakiriki
                      ESPN ima odlicne prenose, ipak to Amerikanci rade najbolje. Za koga navijas ako nije tajna?
                      Iskreno,ja prosto volim da gledam tu igru.Mada moram priznati da mi se sviđa kako igraju npr.rejvensi,grin bej,falkonsi,bersi.
                      Nebitno,bitno da je utakmica zanimljiva...

Comment

• Doveden Brandon Stokley!!! Konacno da se uradi nesto pametno u pm...
                        sigpic

Comment

• Kakav pas Brees-a, 79 jardi!!!
                          sigpic

Comment

• Aj mi posaljite neki link na kojem mogu da gledam NFL.
                            sigpic

Comment

• Nema toga, samo preko stream torrent-a za sta treba vrhunski net, a slika je blagi uzas.
                              sigpic

Comment

• Nasao sam i slika je ekstra!!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X