This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eurobasket 2013 - Live thread

Ovde idu komentari dok utakmice uzivo traju. Necu zakljucavati glavnu temu, bas da vidimo na kom smo nivou svesti.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Edin na FTV-u, FTW!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jos da imam FTV pa da gledam k`o covek, svi streamovi skrnavi.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Izrael gubi od jedva sastavljenog tima VB

Comment

Igra se cak 4 minuta
          sigpic

Comment

Originally posted by Vule_89 View Post
            Izrael gubi od jedva sastavljenog tima VB
            Brate nije ni pola cetvrtine proslo, ne znam u cemu je problem...
            OVAKO

Comment

Kako je izasao onaj centar Letonaca, tako se ljudi pogubili. Dobar neki igrac. Dobra agresivna odbrana Bosanaca, Acin specijalitet.

Comment

Run&gun iz udzbenika
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Za sada bogomi samo run, Letonci gunuju.

Comment

Sreca pa promasuju

Comment

Kako lose brane pick and roll Bosanci
                      OVAKO

Comment

Kakav kriterijum sudjenja na Izrael - Britanija, nije ni cudo sto je ovakvo stanje stvari. Svaki moguci kontakt je faul jebem im mater.
                        sigpic

Comment

@stefan kobe

A sa kime da ga brane?

Comment

Mirza u potpunom out dekoncentrisanom modu, ako se on ne povrati, Bosanci ovo gube na keca.

Comment

Pa u pravo si, realno i nemaju s kim da ga brane... Odlican scouting od strane Letonskog selektora, uocio je glavnu manu Bosance. Mirza nesto glumi neka zvijezda kako sam ja video na ovog time outa... Aco mu je nesto progovorio ovaj okrenuo glavu na stranu.
                              Ne pise im se dobro ako nastave ovako.
                              OVAKO

Comment

Working...
                              X