This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Team Auto Datum Ort

Ferrari ??? 11. Februar 2020 Maranello (ITA)
    Renault R.S.20 12. Februar 2020 Paris (FRA)
    McLaren MCL35 13. Februar 2020 Woking (GB)
    Alpha Tauri ??? 14. Februar 2020 Salzburg (AUT)
    Mercedes W11 14. Februar 2020 Silverstone (GB)

Comment

• Red Bul ce zatvoriti
      Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Alane jel razumes engleski? Evo neceg za tebe ;)

Hamilton-Mercedes: the renewal becomes complicated
        Duration of the contract and engagement underlying the differences between the team and the six-time champion

The moves on the market of Ferrari and Red Bull, which have secured the talent of Charles Leclerc and Max Verstappen until 2024 and 2023 respectively, gave us a glimpse of the announcement of the renewal of the contract between Lewis Hamilton and the Mercedes. The six-time world champion is due to expire in 2020 and in recent weeks the formalization of the signature until 2022 seemed to be very close, with confirmation of the current engagement that would have yielded Hamilton 90 million over the two years.

However, as reported by today's edition of Il Corriere dello Sport , what appeared to be an imminent white smoke ran aground in the face of new requests from Lewis Hamilton . The British pilot would have asked the house of the three-pointed star for a longer agreement and a retouching of the engagement. 60 million until 2024 or even until 2025 with in return the formal commitment not to go to other stables and then become ambassador of the Mercedes brand once he retired from competitions.

Hamilton therefore wants to become a Mercedes man for life, but to do so he asks the Stuttgart house to be covered with money. The new number one of the Daimler group, Ola Kallenius , would like to achieve a saving of one billion dollars by 2022, a goal not quite in line with the requests of Lewis Hamilton. The former McLaren obviously relies on the fact of guaranteeing Mercedes priceless victories from an advertising point of view, certainly more profitable results in terms of image return than the undoubtedly large investments by the Daimler group in F1.

Recently Toto Wolff stressed that although Lewis Hamilton may be a top priority for Mercedes, what matters is the performance of the car, which can also be entrusted to other less exiled drivers, for example George Russell. Faced with Hamilton's requests, Mercedes has given its availability to accept the retouching of the engagement in case of renewal until 2022, for a longer extension, however, the figures must be more acceptable. The chess game between Hamilton and Mercedes seemed over, instead it has just begun. A push and pull that could help opponents to scratch a Hamilton-Mercedes domain so far very difficult to tackle.
        Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Ne, ali koristim prevodilac, tako pratim strane sajtove.
          Ako sam dobro razumeo duzina ugovora nije problem nego novac. Ako je tako, mada ja ne verujem toj stampi, pristace Luis i na manju platu samo da ostane u Mercedesu do kraja karijere.

Comment

• Mercedes mu je ponudio do '22 a Ham trazi do '24 ili '25.

Comment

• Razumem Mercedes, plase se da ce Luisu posle 100-te pobede i osme titule da padne motivacija.

Comment

• Radi se i o tome da Mercedes treba da ustedi milijardu dolara u narednom periodu i da Ham ne moze racunati na veliku platu.

Mercedes mu nudi $45 M po godini (2 godine)

Ham trazi $60 M po godini (4 godine)

Comment

• Naci ce se na 3 god za 50 miliona.

Comment

• Hyundai izleteo sa 185 km/h – Tanak i suvozač nepovređeni

Sigurno se pitate, od čega je sazdan ovaj WRC Hyundai!? Odgovor je jednostavan: od poštovanja pravila!

Udes koji su na 4. ispitu imali aktuelni svetski šampion, 32. godišnji Estonac Ot Tanak i njegov suvozač Martin Jerveoja, u „hjundaiu“, samo je još jednom potvrdio baš veliku opasnost reli sporta. U francuskim Alpama, blizu Gapa, na ispitu koji je vodio nizbrdo ka cilju.

Prema poslednjim informacijama Ot Tanak je u momentu izletanja vozio brzinom od 185 km/h uz G silu od 35. I on i suvozač iako nepovređeni, zadržani su u bolnici, preventivno i po pravilima takođe.

Na tom ispitu je prosek brzine oko 106 km/h, izleteo je bukvalno kao raketa i posle nekoliko okretanja u vazduhu „hjundai“ sa brojem 8 se zaustavio na tlu potpuno havarisan. Video zapis tog incidenta deluje zastrašujuće.

Prava je sreća u ovoj nesreći, da ni vozač ni suvozač nisu nimalo povredjeni a tome je u velikoj meri doprineo i vrhunski konstruisan zaštitni kavez, takozvani rol-bar.

Tekst: Đorđe Đenić

Comment

• Mercedes planira da za 2021 dovede Rasela umesto Botasa saznaju izvori.

Comment

• Comment

• Jel zna neko da li će biti prenosa F1 ove godine?
                          Vidim da Sport Klub ne prenosi testiranja.

Comment

• Dobro dosao Zare, nije nikad ni prenosio testiranja.

Comment

• Stvarno? U majku mu gde sam ja to gledao prošle godine onda su bili neki strimovi.
                              Zabrinuše me sa ovim prebacivanjem SK >> Nova Sport. Vidm da je moto GP na Nova Sport.

Comment

• Ipak ništa od F1 na sportklubu. Na TV programu za nedelju 15.03. nema F1.
                                A za Nova sport ne mogu da nadjem TV program.

Comment

Working...
                                X