Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vettel je za promenu mogao malo Kimiju da čuva leđa i našao bi šansu da ga obiđe tokom trke, ako je brži. Bolje timski.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
    Using Tapatalk

Comment

• https://www.crash.net/f1/news/905203...in-sauber-2019

Po meni ocekivano i dobar potez Ferrarija
      sigpic http://caseystoner.com.au/

Comment

• Kimi vozi sredinom staze, Fetel napada unutra Hamilton spolja. Kimi kdlucuje da brani poziciju od Fetela. Bas timski...
        Zainatio se.
        Drago mi je sto ide iz Ferarija,na zalost od njega je bilo vise stete nego koristi.

Comment

• Originally posted by BogdanB View Post
          Bio je red. Nije to stari Kimi. Od njega samo ime ostalo.

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
          +1

Srecan sam zbog Leklera gledaju mi se nova lica na podijumu a ovaj mali ce biti veliko iznenadjenje.

Originally posted by Alukard View Post
          Taj zaostatak mu je Kimi priredio. Videlo se da je Kimi namerno zatvarao Fetela umesto Luisa. Kimi je tad resio da se trka za sebe i tako ce verovatno i nastaviti.
          Nema sta Kimi sef je Arivabene! Kimi je ranije radio za Fetla i sklanjo mu se kad mu je bilo naredjeno.
          Last edited by Sam Hornish Jr.; 11-09-18, 16:43.
          Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Arivabene je tu najviše brljao i njegov tim. Kimi je žrtvovan više puta, a ovaj put je odlučio malo da vozi.

Tim je trebalo da donese neku racionalnu odluku da se ne trkaju u prvoj krivini nego da čuvaju jedan drugom leđa dok ne odmaknu, a posle u završetku trke ko je brži neka pobedi. Ja bih tako uradio da je moj tim.

Ne rešava se Monca u prvoj krivini, nije to MC, tako da i Fetel ima ovde svoje odgovornosti, a tim najviše.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
            Using Tapatalk

Comment

• If a bike and rider coming past you three feet from your face at 180mph down a hill on a public road doesn’t raise even a grin, you are already dead.

Comment

• Dušan Borković excluded from the Monza event

TCR Europe title contender Dušan Borković was excluded from the whole Monza event and lost the ten points scored in yesterday’s Race 1.
                The Stewards of the Meeting took the decision after watching video evidence of the Serbian driver involved in a fight in the paddock after today’s second race in which he had retired because of a puncture.
                The Stewards also decided to report Borković to the FPAK – Federação Portuguesa de Automobilismo e Karting, the body that rules the TCR Europe series.
                Borković’s exclusion meant that his gap in the standings increased to 30 points behind Mikel Azcona and 11 behind Jean-Karl Vernay.
                This also affected the Teams’ standings in which Target Competition’s advantage over Hell Energy Racing with KCMG was cut to seven points.

Jbg... Jel neko gledao sta se desilo?
                Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• If a bike and rider coming past you three feet from your face at 180mph down a hill on a public road doesn’t raise even a grin, you are already dead.

Comment

• Gio u Sauberu, Kvyat se vraca u Toro Rosso, ko ostaje da razvija Ferari?

Comment

• Originally posted by Mark0 View Post
                      ko ostaje da razvija Ferari?
                      inzenjeri

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
                        Dušan Borković excluded from the Monza event

TCR Europe title contender Dušan Borković was excluded from the whole Monza event and lost the ten points scored in yesterday’s Race 1.
                        The Stewards of the Meeting took the decision after watching video evidence of the Serbian driver involved in a fight in the paddock after today’s second race in which he had retired because of a puncture.
                        The Stewards also decided to report Borković to the FPAK – Federação Portuguesa de Automobilismo e Karting, the body that rules the TCR Europe series.
                        Borković’s exclusion meant that his gap in the standings increased to 30 points behind Mikel Azcona and 11 behind Jean-Karl Vernay.
                        This also affected the Teams’ standings in which Target Competition’s advantage over Hell Energy Racing with KCMG was cut to seven points.

Jbg... Jel neko gledao sta se desilo?
                        http://sportklub.rs/Automoto/Ostale-...e-sampion.html

Ne bih da komentarišem...
                        If a bike and rider coming past you three feet from your face at 180mph down a hill on a public road doesn’t raise even a grin, you are already dead.

Comment

• 4 godine...

Comment

• https://www.motorsport.com/f1/news/a...ossus/3188870/

Comment

• Women-only 'W Series' to launch in 2019

https://www.f1today.net/en/news/f1/2...launch-in-2019

Voleo bih da vidim Danicu Patrik, Simonu...

Comment

• Jel zna neko da nadje onu tabelu o koriscenosti motora, izgleda da ce vodeci bez problema izvesti sezonu sa tri motora.

Comment

Working...
                                X