Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dali smo jedan gol Ludogorecu u Beogradu, trebao jos jedan...
    Last edited by Mr.M; 24-09-13, 21:32.
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• DALI SMO JEDAN GOL TREBALI SMO JOS JEDAN HAHAHAJKHGJKAHGAJKGA

Od ovoga mi gubimo titule majku ti jebem
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kad ti skontas ko je sve milioner u Srbiji
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Onako sav ponosan sa osmehom kaze trebali smo da ispadnemo i pre Ludogoreca.
          sigpic

Comment

• Mi smo prodali Mitrovica ali smo radili planski i imali smo zamenu, tog malog Zivkovica.
            sigpic

Comment

• Jel mene neko lozi da Djura nosi ovakve carape?
              "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Originally posted by Wilshere_10 View Post
                Jel mene neko lozi da Djura nosi ovakve carape?
                Sta ti znas sta je u modi

Comment

• KO JE TEBI ZVEZDO UZEO SEST TITULA KO BRE ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bata Djora Grobar
                    sigpic

Comment

• veliki partizanovac!
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Clan saveza komunista
                        sigpic

Comment

• nisam ni jedan clan partije.

hahaha, kakva konstrukcija recenice. i to pet puta ponovi.
                          It is not the violence that sets a man apart.
                          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• evo link
                            http://www.rtvuzivo.com/kopernikus-kcn-3-nis/
                            Не постоји навијач Партизана који не зна Душкову епску реченицу: “Ми навијамо за Партизан пре свега зато што га волимо, а тек онда зато што је најбољи.”
                            Писао је и говорио чика Душко: “Партизан је добар. Толико добар да не морамо мрзети друге.” “Није увек лако, али је увек лепо навијати за Партизан.”“Ко је партизановац не треба му још много да би био срећан.” “Децо, водите рачуна како се понашате на Југу. Нисте у школи.”

Comment

• Od tog Mitrovica, igraca, Mitra
                              sigpic

Comment

• On nece ni u Barsu ici, samo Anderleht
                                "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

Working...
                                X