Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ova druga mi je dosta privlacnija, ali ne verujem da cu stici da pogledam jer tada mozda necu biti u stanu.Nadam se pobedi TB, kako Montreal ne bi previse odmakao Detroitu.Sutra imam u planu da pogledam re-match Detroita i Vasingtona, samo je pitanje da li cu ceo mec da pogledam ili cu da se ukljucim kasnije.

Boston mozda pogledam sledece subote kada budu igrali sa Otavom.

Comment

• Kako je dobro kad si jos u onoj fazi pocetka pracenja nekog sporta, pa onda pokusavas da odgledas sve moguce da nesto ne bi propustio

Sjecam se mojih muka sa NHL-om kad nisam imao gdje redovno da gledam pa se cimao po internetu(dial-up jeee ) i pratio rezultate Pa kad naletim na highlightse cijeli svijet je bio moj

Eee a sad kad mi je manje-vise sve omoguceno, nemam vise tu zelju da ispratim sve. Cak me dosta cesto i boli uvo za rezultate. Jbg, s vremenom se izgubi interesovanje. Jednostavno, ranije kad se ukaze prilika da se gleda utakmica(bilo koja), ja sam gledao...tu nije bilo razmisljanja. A sad mogu svake noci nesto da gledam, ali nemam zelju

Comment

• Glupost Smita kostala Detroit najverovatnije SO, ocekivao sam da ce ovaj PP u produzetku da Vasington realizuje.Barem je uzet bod, ako nista drugo.Veci deo utakmice sam propustio, ko bi rekao da ce da padne goleada.

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
          Glupost Smita kostala Detroit najverovatnije SO, ocekivao sam da ce ovaj PP u produzetku da Vasington realizuje.Barem je uzet bod, ako nista drugo.Veci deo utakmice sam propustio, ko bi rekao da ce da padne goleada.
          Navikavaj se na ovo. Taj ti je majstor da usere. Samo ove sezone je zasrao jedno 10 golova.

Comment

• Sta neki igraci Detroita kazu o SB-u

Spoiler

• Justin Abdelkader: "I'm kind of going back and forth. I want to say Denver. I think Peyton (Manning) just has the moxie about him and comes through in the big games. I think Denver's kind of been the favorite all year and I don't think it'll be any different on Sunday. I think they're going to come through with the win. I enjoy offense, I enjoy Peyton, how he orchestrates offense, how he switches calls all the time at the line. He's such a smart quarterback, he reads defenses and finds the weakness of the defense and exploits it."

• Henrik Zetterberg: "Denver. I think Manning is playing well. I kind of root for him to win another championship with another team."

• Jimmy Howard: "Seahawks, because of the defense. I like the way the Seahawks play. I like their defense, how they're in the receivers' faces. I just think they're a fun team to watch."

• Luke Gledening: "I'm going with Denver. I just think Peyton Manning is too good. I know they've got some great players on Seattle's team but I like Denver."

• Gustav Nyquist: "I think the Broncos are going to take it, that's what I heard inside the locker room. They look strong."

• Riley Sheahan: "Broncos. I think (Manning) has got great character and he's kind of hard not to cheer for."

• Brian Lashoff: ""I think I would probably have to go with Denver, just because of Peyton. Seattle's good defensively. They got a good team. Denver's got the best offense. Peyton's been here, he's won it, so I'm going to go with him."

• Kyle Quincey: "Big Broncos fan. I jumped right on that bandwagon hard. I got a good buddy on the offensive line (Orlando Franklin), cheering for him all year. Hopefully they do it. My girlfriend manages the house he's living in and she's his real estate agent. He's from Toronto, too."

• Brendan Smith: "I feel that Denver is strong and they can and should pull out the win but I'm cheering for Seattle. I'm going to go out on a limp and say prediction: Seattle."

• Mike Babcock: "I lived in the Pacific Northwest. Mark Rypien is a friend of mine. I remember when he was with Indy and then came into Seattle and I'd go watch him there. But I got to pick Peyton Manning. He's ultra-competitive. He's a working machine. He and (Tom) Brady to me are incredible because they're so intelligent and they execute so good and they've done it over and over and over again. I just think it's impressive. But I also (respect) Seattle as well so who knows? Plus the NHL will be in Seattle one day."

• Drew Miller: "I like both teams. They play a fast, fun, energetic game, Seattle does. Denver, I like Peyton, his comeback, the way he's played has been fun to watch, so I don't know."

Comment

• Anaheim bas zaredjao, a i bolje, bili su bas smorili sa dominacijom...
              Veceras opet kod "dzelata" sa Floride, a bas vam gori za PO stavicu ih na tiket, mada me je Det zavrn'o ove sezone x puta

Comment

• Evo vidjecemo oce li Pav igrati veceras. Dobro bi bilo da se malo zagrije pred OI

Jedan fascinantan podatak. Panthers-i imaju PP ucinak 1/53

I sad je jos tuznije sto nas takav tim redovno pospremi.
                Last edited by powerslave; 06-02-14, 13:40.

Comment

• Najgori PP i najslabiji PK u ligi, ali to je statistika...sto bi rekao Zvonko Mihajlovski: "Statistika je kao bikini...."

Mora Det da pobedi, svi njegovi konkurenti za PO igraju veceras kod kuce.

Comment

• Statistika je majka lazi

Primijetio sam da cim prestanem da se kladim na NHL, odma slabije pratim utakmice. Davaj nesto "sigurno" za veceras
                    Last edited by powerslave; 06-02-14, 14:58.

Comment

• Flo-Det 2, Stl-Bos +, Phi-Col -...to sam odigrao za veceras mada nisam siguran da ce ista od toga doci...ne mogu bas da se pohvalim ove sezone sa pogadjanjem NHL-a...NFL sam "ubijao" prosle sezone, ove sezone teski corak...

Comment

• Slab sam sa parama(iscijedi me Deep Purple ) pa cu odigrati nesto sa 2-3 eura Mislio sam Jets-Capitals +, Rangers 1, Det- Fla +, Boston +... Ne znam, mozda opletem svih 11 pa da zatvorim kladionicu

Comment

• Konacno padose dusmani

...padoh i ja onaj tiket

Comment

• Neka nas je izbaksuzirao, samo neka nastavi da igra protiv Detroita.TB je sledeci protivnik i vezali su dva poraza, uz to razlika je manja nego pre mesec dana pa bi mogao Detroit da uzme i tu, mada bice tesko s obzirom da ih je TB dobila u sva tri meca, od toga dva tesno.

Ja sinoc sanjao rezultat 6:6 protiv Floride, pa je doslo do SO i tu mu se zavrsio san.Iznervirao sam se sto nisam video ko je pobedio

Comment

• Kris Letang to miss at least six weeks after suffering a stroke

On Friday, the team released the surprisingly news that the 26-year old defenseman had recently suffered a stroke.

He will be treated with blood thinners and the belief, at the moment, is that this is not career-threatening. Letang will miss at least the next six weeks.

An examination also revealed to doctors that Letang had a small hole in his heart, something that he's had since birth, a potential factor in why this happened.Letang will receive treatment over the next six weeks and then be re-evaluated by physicians at University of Pittsburgh Medical Center.
                              'bem ti zivot.

Comment

• Dobro je, oporavlja se, nadam se da ce biti sve u redu....

Sad ce ova stranica biti dosta zapostavljena do kraja meseca, pa cisto mali komentar na sinocne meceve (mada nisam gledao, jbg, subota)...nama sve uslo, ali nista drugo sem ubedljive pobede nisam ni ocekivao...treci gol, Bergeron bice pakleno za 7. i 8. poziciju na istoku...

Comment

Working...
                                X