X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne svidja se mnogima, ali tako je

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Dobro ti ova matematika ide, boga ti, ali opet mi se ne sviđa proporcija, iako nisi ništa slagao, ali ima drugo značenje

EDIT mogao si i Nole*Rafa:33,7748 = Role
      Samo cijeli brojevi dolaze u obzir

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
        Mogao je slobodno ubaciti i 100 x Murraya i 10000 x Del Potra
        Nije tebi matematika bila jaca strana
        samo da znas, da se ne brukes ubuduce
        100x0=0
        10000x0=0
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Dobro ti ova matematika ide, boga ti, ali opet mi se ne sviđa proporcija, iako nisi ništa slagao, ali ima drugo značenje

EDIT mogao si i Nole*Rafa:33,7748 = Role

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Nije tebi matematika bila jaca strana
            samo da znas, da se ne brukes ubuduce
            100x0=0
            10000x0=0
            I onda Vlajko se svadja sa mnom oko finansija

Dobro mozda je lapsus bio
            sigpic
            "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
            AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Pa nije se obrukao, on je rekao da se samo ubaci pored onog sto je shminka naveo. Sto mu na kraju krajeva dodje na isto

Comment

• kako na isto?
                je l' zna neko neko ovde matematiku?

x=Role=302 nedelje
                y=Djokovic=100
                z=Nadal=102

x=2y+z

valjda je sad jasnije
                a moze da stavlja Mareja i Delpa koliko hoce, oni imaju 0 nedelja na prvom mestu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nikad necemo saznati sta je mag mislio u tom trenutku
                  sigpic
                  "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                  AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Bojana deder majke ti ne palamudi, dizvines na izrazu, radi se o dodavanju ili ti sabiranju. Znaci mnozi se ono sto je shminka naveo i onda se dodaje/sabira ono sto je Vladan predlozio i eto sve 5

Comment

• Ne palamudim
                      ali sa matematicke strane, tupavo je vuci nepoznatu koja se mnozi sa 0, posto je po toj logici onda shminka mogao da stavi skoro ceo ATP tour

sigpic

with experience.

Comment

• Et' vidis Vlajko jesam te izvuko

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          kako na isto?
                          je l' zna neko neko ovde matematiku?

x=Role=302 nedelje
                          y=Djokovic=100
                          z=Nadal=102

x=2y+z

valjda je sad jasnije
                          a moze da stavlja Mareja i Delpa koliko hoce, oni imaju 0 nedelja na prvom mestu
                          Ništa vam ova matematika ne valja

A evo za Shminku i celi brojevi Nole:Rafa*308=Role
                          Ili najprostije vala Nole+Rafa+100=Role okruglo i celo da ne može biti više...
                          Daću ja vama 2*Nole i ostale homonime
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Znamo mi sta je shminka mislio .. Lepo je napisao 2x Novak

[QUOTE miloolja;1098961]Ništa vam ova matematika ne valja

A evo za Shminku i celi brojevi Nole:Rafa*308=Role
                            Ili najprostije vala Nole+Rafa+100=Role okruglo i celo da ne može biti više...
                            Daću ja vama 2*Nole i ostale homonime [/QUOTE]

Nikad mi ova matematika nije isla od ruke, delovala mi je kao kineska slova
                            Last edited by Lord Aleksoni; 23-09-13, 22:59.

Comment

• ali posto je Nole=100, onda moze to krace da se napise
                              2xNole+Rafa= Role

sigpic

with experience.

Comment

• 100+ Role = Role

Roletova teorema rešenja jednačine sa jednom poznatom
                                sigpic

Comment

Working...
                                X