Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: ATP Rankings

[quote author=T-Mac link=topic=2171.msg116632#msg116632 date=1267046671]
    Pa da, ja zaboravio da je Jankela ostavio Nadala na trecem mestu. Fc, imas obavezu da do kraja sezone navijas za Tipsarevica. $#^%RT
    [/quote]

Apsolutno &&*/+* I stvarno mi se svidja kako on igra,uzivanje gledati %QWT&W

Comment

Uvek bilo, uvek ce tako i biti.
      Eno ima pitanje na njegovom sajtu protiv koga najvise voli da igra. Janko je odgovorio "Protiv Mareja i protiv Hjuita jer su mecevi s njima cista borba sa osnovne linije".
      Jel rekao mozda Visko kad ce biti snimak?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2171.msg116635#msg116635 date=1267046977]
        Uvek bilo, uvek ce tako i biti.
        Eno ima pitanje na njegovom sajtu protiv koga najvise voli da igra. Janko je odgovorio "Protiv Mareja i protiv Hjuita jer su mecevi s njima cista borba sa osnovne linije".
        Jel rekao mozda Visko kad ce biti snimak?
        [/quote]

Vidi na sajtu SK-a kada je snikam iz Dubaija i u tom terminu ce Janko biti 99% %QWT&W
        Tmac,sta mislis igraju Novak-Janko u finalu nekog turnira,za koga navijas? $#&+/

Comment

Ja za Milicu.
          Mada me niko ne pita.

Comment

Pa ja sam vec 100 puta rekao da Janka volim daleko vise od Djokovica.
            Kao sto sam rekao u prethodnom postu, uvek bilo, uvek ce tako i biti.

Jednostavno, ranije se pojavio, bori se kao lav u svakom mecu za reprezentaciju, harizmatican je lik...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja bih navijao za Djokovica naravno,ali nece doci do toga meca sigurno @(*6sd$%
              sigpic

Comment

Zato sto Djokovic ispada u polufinalu od Baghdatis-a. $#^%RT
                sigpic

Comment

Pa da,a Janko bez problema prolazi Cilica $#^%RT
                  sigpic

Comment

Najnovija lista,jedina promena je sto Verdasco vise nije top 10 ograc,sad je umesto njega Gonzlaes

Fafica je povecao razliku u odnosu na Mareja,ali on sad brani 1000 poena iz IW,doduse i Marej brani finale,tako da ce biti veoma zanimljivo.

A Tipsarevic i Troicki dele 35 mesto sa istim brojem poena,1110 %QWT&W
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

Haas je napredovao 1.mjesto '65slif Bravo Tommy!!

Juzni i Ferreo 13 i 14. @R&}*

Comment

Lista za 8.3,bez nekih bitnijih promena,osim sto je Nadal izgubio 80 poena za DC od prosle godine.

A sto se tice rankinga posle IW, Nadalu je sigurno 3.mesto samo u slucaju da osvoji IW, ako ne odbrani titulu onda zavisi sta ce Marej da uradi.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Sta ce sada biti?Hoce li Nadal pasti na 4.mjesto? %QWT&W

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=2171.msg119458#msg119458 date=1269122317]
                            Sta ce sada biti?Hoce li Nadal pasti na 4.mjesto? %QWT&W
                            [/quote]

Da

Comment

Hoce, Marej ce da ima 35 poena vise od njega.

sigpic

with experience.

Comment

Je li Ljubo sad usao u TOP 10? $#^%RT
                                sigpic

Comment

Working...
                                X