Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2013 (opste diskusije, vesti, tracevi, i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ma zar misliš da je realno da klipersi daju Grifina i Bledsoa ? koliko se sećam, ta 2 igrača su bili u tom trade rumor-u.
    Originally posted by Brajkula
    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Doc Rivers je takodje bio ukljucen u taj trade. Clippersi bi u tom slucaju imali petorku Paul-Billups-Pierce-Garnett-Jordan + Jamal, Butler, Barnes, Odom sa sve Docom na klupi.

Pierce i Garnett ce sledece sezone zajedno zaraditi oko 27 miliona dolara. Nakon toga mogu da odu u penziju i ociste salary cap Clippersa.

Naravno, sve je ovo teorija, ali ako zele odmah da se bore za titulu, zasto da ne ?
      sigpic

Comment

To mozda Garnett za Jordana, za Griffina nikako.
        sigpic

Comment

Ma siguran sam da je glasina bila da put Bostona ide Griffin, što je neverovatno da se odreknu igrača oko koga mogu lagano da grade budućnost franšize.

Originally posted by Rondo9 View Post
          Doc Rivers je takodje bio ukljucen u taj trade. Clippersi bi u tom slucaju imali petorku Paul-Billups-Pierce-Garnett-Jordan + Jamal, Butler, Barnes, Odom sa sve Docom na klupi.

Pierce i Garnett ce sledece sezone zajedno zaraditi oko 27 miliona dolara. Nakon toga mogu da odu u penziju i ociste salary cap Clippersa.

Naravno, sve je ovo teorija, ali ako zele odmah da se bore za titulu, zasto da ne ?
          Lagano titula u prvoj godini sa defanzivnim setovima Doka.
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Originally posted by Reise View Post
            To mozda Garnett za Jordana, za Griffina nikako.
            Pricali Stephen A. i Skip u 1st Take-u. Pierce, Garnett i Doc za Griffina i Bledsoea. 100%. Cak mislim i da je jos neko bio ukljucen u trade, Caron Butler rekao bih.
            sigpic

Comment

Serbian SF Nemanja Bjelica wants to exhaust the possibility of joining the NBA before signing with a European team this summer.
              A rumor out of Russia last week suggested that the Wolves had made an offer to Bjelica, but there is nothing to support that idea. In fact, beat writer Jerry Zgoda has "heard nothing to indicate Flip [Saunders] thinks [Bjelica] or any Euro prospect is NBA ready next season."

Comment

Charlotte hoce Bosh-a Nude 4. pika.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Postoji velika sansa da Toronto Raptorsi urade komplet
                  re-branding fransize. Dakle: ime, logo, dresovi. Sve.

Jedna od opcija za ime je i Toronto Huskies.

It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

Ekspanzija basketa na Kanadu, hoce da nadju neki imidz da se ljudi odatle identifikuju. Sto i nije tesko jer ce prakticno svako resenje biti bolje nego Raptors.
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Скроз ми се свиђа ова идеја. А и реално, има мачака у лиги а да нема керова.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

To je staro ime basket fransize iz Toronta, tako da imaju vec istoriju.

Tim Leiweke jedan od najvecih CEO naseg doba je preuzeo Maple Leaf Sports & Entertainment
                        koji u svom vlasnistvu imaju Toronto Maple Leafs, Toronto Raptors, Toronto FC i Toronto Marlies.
                        Vlasnici MLSE su Bell & Rogers Communocation dve firme sa najvecim profitom u Kanadi.

Tim Leiweke je povukao prvi potez kad je doveo Masai Ujiri. To je transfer sezone kada govorimo
                        o front office-u u NBA. Znamo svi dobro kakav posao je uradio Masai Ujiri za Denver, pogotovo
                        po pitanju tranzicije kluba nakon odlaska Carmelo Anthony-ja. Leiweke je rekao da ce Ujiriju
                        dati koliko god bude trazio, samo da dodje u Raptorse.

Po izvorima Toronto Star-a, nikad se vise nije radilo u Raptorsima. Od kad je dosao Masai Ujiri
                        radi se maltene u tri smene. Analizira se bukvalno sve. Prica se da nikom mesto nije sigurno,
                        od igraca, pa sve do kafe kuvarica.

Stvarno bi voleo da naprave nesto. Imaju potencijala, a izgleda i para.

Comment

Jos ako uzmemo u obzir koliko je slaba Istocna konferencija, lagano PO za Kanadjane sledece godine.
                          sigpic

Comment

Dwight Howard, Chris Paul reportedly Rockets' 'No. 1 and 1A' in free agency

All along, it appeared the Houston Rockets were going to focus on chasing free agent center Dwight Howard when July hit, but the Houston Chronicle reports that Clippers point guard Chris Paul won't be an alternative option -- he'll be an additional one. Howard and Paul were called "targets No. 1 and 1A" by one source of the Chronicle, indicating the Rockets will go after both players simultaneously.
                            Kobe Bryant suggests he'll play beyond next season

Bryant, whose deal expires after this season, spoke to Stephen A. Smith on ESPN Radio about the possibility of San Antonio Spurs forward Tim Duncan tying the Lakers guard with five NBA titles. "My goal is to win more than five," said Bryant. "If he does win five, hopefully that pushes our organization upstairs to be even more determined and more driven to make the necessary expenses to make sure we continue the next year and the year after that."
                            NBA will announce Twyman-Stokes Teammate of the Year Award on Sunday

The first Twyman-Stokes Teammate of the Year award winner will be unveiled on Sunday to an NBA player that best represents an "ideal teammate," the NBA announced.

A list of finalists for the new honor was released and includes Jerry Stackhouse (Brooklyn Nets), Luke Walton (Cleveland Cavaliers), Andre Iguodala (Denver Nuggets), Jarrett Jack (Golden State Warriors), Roy Hibbert (Indiana Pacers), Chauncey Billups (Los Angeles Clippers), Shane Battier (Miami Heat), Roger Mason, Jr. (New Orleans Hornets), Jason Kidd (New York Knicks), Serge Ibaka (Oklahoma City Thunder), Manu Ginobili (San Antonio Spurs), and Emeka Okafor (Washington Wizards).
                            sigpic

Comment

Manu osvaja lagano.

Comment

Jack Twyman i Maurice Stokes! Jedna od boljih prica.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X