This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Fantasy NBA 2009-2010

Za to Util nemam pojma, to imamo svi. Ne treba da imas jedno prazno mesto, ne znam zasto je tako kod tebe.
    Vidim da ti je prazno mesto drugog centra, samo prebaci Amare-a na poziciju centra, a nekog drugog stavi na PF.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg100509#msg100509 date=1256424944]
      Za to Util nemam pojma, to imamo svi. Ne treba da imas jedno prazno mesto, ne znam zasto je tako kod tebe.
      Vidim da ti je prazno mesto drugog centra, samo prebaci Amare-a na poziciju centra, a nekog drugog stavi na PF.
      [/quote]
      Ae saznaj sta je to until...
      http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

T-mac, a kako tacno ja igram protiv tebe? Jel ko ima vise poena ukupno ili kako?

Comment

Pa da, izaberi ono View Matchup i tamo ces videti sta se sve racuna.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Inace Utl je pozicija kao i svaka druga, a fora je u tome sto mozes da stavis igraca koji igra na bilo kojoj poziciji, znaci nebitno da li je SF, PG ili C.
            Nadam se da si skapirao.
            sigpic

Comment

[/quote]
              Realno te pozicije su nebitne... Vazno je da ti igra i da nije na klupi zar ne...

Comment

Vazne su pozicije, moras da imas igrace na svakoj poziciji, znaci ne moze centar na igra na poziciji PG-a ili obrnuto, razumes. A za ove igrace koji su na Util je nebitno koja su pozicija.
                sigpic

Comment

Moze da obavimo jedan trejd?

Comment

Posalji mi tamo ponudu, pa cemo razgovarati. ;D
                    sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg100531#msg100531 date=1256426808]
                      Posalji mi tamo ponudu, pa cemo razgovarati. ;D
                      [/quote]
                      hahahah ;D

Comment

Jesi poslao?
                        sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg100537#msg100537 date=1256427123]
                          Jesi poslao?
                          [/quote]
                          Ne, mrzi me tamo da trazim kako i sta, lakse mi ovde...

Comment

Pa moras mi poslati ponudu za trade jbt, ne mozemo ti i ja to ovde resiti.
                            sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg100539#msg100539 date=1256427417]
                              Pa moras mi poslati ponudu za trade jbt, ne mozemo ti i ja to ovde resiti. [/quote]

hahah, sve u svemu poslacu ti... Ali gledaj ja hocu Nate Robinsona, koga bi ti trazio za njega ali budi realan... ;D

Comment

Cekaj da pogledam koga imas. Dacu ti i ovog Dampiera ako hoces, solidan je centar, a meni ne treba. Ipak je startni centar Dalasa.
                                Jel ti odgovara on? A za Nate-a cu da razmislim.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X