X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Fantasy NBA 2009-2010

Znam za tebe jbt, sto se dzabe javljas. ;D
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Samo da kazem da sam se prijavio za ligu
      sigpic

Comment

Ima nas 17, Tim Thomas ce prosiriti ligu i bice 20 mesta, sto znaci da fale jos trojica.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg99489#msg99489 date=1255982716]
          Ima nas 17, Tim Thomas ce prosiriti ligu i bice 20 mesta, sto znaci da fale jos trojica.
          [/quote]

Jedna liga popunjena u drugoj imaju jos 4 mesta slobodna...zato pozurite

Comment

Jps jedno mesto je ostalo u points ligi do 20 timova

League ID#: 152940
            League Name: The World is Mine
            Password: nba

ko hoce nek uleti

Comment

Zavrsen i draft,da vidimo ko je sta uradio ;)
              Ja mislim onako objektivno da imam najjaci tim ;D

PG Tony Parker
              SG Ray Allen
              G Paul Pierce
              SF Trevor Ariza
              PF Tim Duncan
              F Rasheed Wallace
              C Shaquille O'Neal
              C Kendrick Perkins
              Util Peja Stojakovic
              Util Aaron Brooks
              BN Raja Bell
              BN Yao Ming
              BN Michael Finley

sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1919.msg100449#msg100449 date=1256420033]
                Zavrsen i draft,da vidimo ko je sta uradio ;)
                Ja mislim onako objektivno da imam najjaci tim ;D[/quote]
                Ja onako objektivno mislim da sam propustio draft... hahaha
                http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

[quote author=vuk link=topic=1919.msg100451#msg100451 date=1256420905]
                  [/quote]
                  Pa kako bre Vuce,zasto?
                  sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1919.msg100453#msg100453 date=1256421014]
                    [quote author=vuk link=topic=1919.msg100451#msg100451 date=1256420905]
                    [/quote]
                    Pa kako bre Vuce,zasto?
                    [/quote]
                    Bio sam napolju u kraju i zaboravio sam...

Comment

Vuce, pogledaj protiv koga igras u prvom kolu. ;D
                      sigpic

Comment

[/quote]
                        Ja nisam ni na draftu bio, ne znam ni ekipu dal imam a ne skim igram...

Comment

Igras sa mnom u prvom kolu, nije ti toliko los tim uopste, idi pogledaj jbt.
                          sigpic

Comment

Zaboravio sam sifru i ID... Sifra mislim da je NBA ali ne znam ID?

Comment

Pa nebitno je to, samo udji na svoju pocetnu stranu.

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba
                              sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1919.msg100506#msg100506 date=1256424588]
                                Pa nebitno je to, samo udji na svoju pocetnu stranu.

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba
                                [/quote]
                                Video sam tim... Nije los... Imam jedno prazno mesto, jel tako treba? I sta znaci ovo until sa strane...?

Comment

Working...
                                X