Pa i nece bas, prvi set je otisao
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Otisao je i Janovicu koji je propustio brejk viska na pocetku seta
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Matje dobio drugi set i izjednacio,Janovic ce izgubiti od Viktora,ocito se uplasio Federera
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ajde Hanescu! Izdrzi jos malo i pocisti ovog kvazi-tenisera s turnira...

Comment

Hanesku bas nema obzira prema mladjanom i neutemeljeno drcnom Janovicu, koji bas ove godine resio da vodecim teniserima objasni neke stvari.
            Nimalo fer i kolegijalno od Haneskua
            sigpic

Comment

I toliko o Janovicu...
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Ne znam ni sta su ljudi ocekivali od Janowicz-a...Lik je vezara ziva i trenutno je ovdje samo zbog tankiranja turnira u Parizu od strane Tipsarevica, Murraya...koji su se spremali za zavrsni masters.

Comment

A Paul-Herni Mathieu na dobrom putu da, po ko zna koji put, izgubi dobijen mec.

Da covjek ne povjeruje koliko su bukvalno svi francuski igraci slabi na psiholoskom planu.

Aj' da on gubi od nekog kvalitetnog protivnika...ali Klizan!?!?
                  Last edited by BLBL; 11-02-13, 12:05.

Comment

PHM je u Monpeljeu još imao neku povredu, rekao je tada da nije siguran za Roterdam, ali svejedno , stoji, psiholoski aspekt njegove igre je uvek bio mnogo niži od tehničkog.Prava šteta , lepo je gledati njegov tenis kada je spreman.Kakav je samo meč odigrao one godine na Rg sa Nadalom.
                    Similis simili gaudet

Comment

sad svim srcem uz Brandsa

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by BLBL View Post
                        Ne znam ni sta su ljudi ocekivali od Janowicz-a...Lik je vezara ziva i trenutno je ovdje samo zbog tankiranja turnira u Parizu od strane Tipsarevica, Murraya...koji su se spremali za zavrsni masters.
                        Moram da priznam da je ''tankiranje'' Tipsarevica u najmanju ruku cudno i nelogicno

sigpic

Comment

Osim serve, nema Brands mnogo toga da "ponudi" u igri protiv Simona.

Francuz ovo odradjuje.

Comment

Brands vratio brejk, ajmo majstore do totalnog preokreta

sigpic

with experience.

Comment

al' prskaj radi svoj posao, prebaci mi post istog trenutka

a Brands je spasio 2 set lopte

sigpic

with experience.

Comment

Samo nek se sto pre sklone sa terena

sigpic

Comment

Working...
                                X