Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Od novembra pocinje sa radom servis Apple + tv, gde ce uglavnom da se daju serije, decije, dramske, horor i svasta nesto, za 5$ mesecno ali mislim za USA trziste, ne znam van njega..

https://www.apple.com/tv/
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Vratim se sinoć iz bioskopa, još sa svežim utiscima o Jokeru,
      i rešim, ispostaviće se pogrešim da vratim 2. epizodu serije
      "Dug moru" da je odgledam.

To je toliko gubljenje vremena. Obe epizode su pune praznog hoda.
      Da bi tu počelo nešto da se otpetljava biće potrebno 2000 epizoda.

Goran Gajić od kiksa sa "Vratiće se rode" srlja iz tiganja u vatru.
      Nula.
      Last edited by Jaqen Hghar; 14-10-19, 07:20.

Comment

• Sinoc sam gledao prvu epizodu Dynasty. Jbte ko je onu glupost smislio, ono je neverovatno!!!
        3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
        6× Montenegrin League champion (2007–2012)
        3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
        2× German League champion (2018, 2019)
        6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
        4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
        2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Ja sam odgledala When they see us, bas apsolutna preporuka
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• The Walking Dead obnovljen i za jedanaestu sezonu.

Haha, mašala, ima li kraja, premijera desete sezone najnegledanija ikad u serijalu, više se i ne zna ko pije a ko plaća.

Prestao sam gledati nakon osme sezone, i sinoć naletim na neku reprizu, tamo sad svi neki novi likovi, jedino ostali Daryl, Michonne i još par njih. I ova deseta sezona je zadnja za Michonne.
            UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• A,jel gledate Carlington Row seriju? sa Orlando Blom
              GIFSoup

Comment

• The Righteous Gemstones od mene 8.5 ocjena za prvu sezonu.

Comment

• Besa, 3.ep, odlicna serija i odlicni albanski glumci, bas sam se iznenadila, jer ih dosta ima
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Ja sam odgledala When they see us, bas apsolutna preporuka
                    Ja odgledao prvu epizodu...odlepio sam....sjajno
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Heartbreak View Post
                      Ja odgledao prvu epizodu...odlepio sam....sjajno
                      4.epizoda je najbolja, ali cela serija je odlicna, cela prica je zastrasujuca
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Odgledala sam prvu. Koliko je ovakvih slucajeva samo bilo, a ne sumnjam i danas da nije mnogo bolje, mada su sada i razne analize na raspolaganju, a i svi odmah vicu i traze neka prava i advokata.
                        Kada kaze na kraju... a kada su nas tretirali drugacije. Uzas! [emoji30]
                        sigpic

Comment

• Dokumentarac iz 2012. koji govori o When they see us

https://m.imdb.com/title/tt2380247/

Odgledacu ga posle serije, dovoljno sto sam iz sinopsisa saznala nesto sto nisam htela -.-
                          sigpic

Comment

• Pregledao neke najbolje serije, nisam nikad gledao seriju The Expance... Je li vrhunska? Kakva ja vama, utisci
                            GIFSoup

Comment

• Vrhunska.

Comment

• Poceo Watchmen.
                                Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...