Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Spoiler
    I meni je to najgora scena u celoj seriji
    kad je Urlih zamahnuo, reko ma nece, predomislice se ili tako nesto
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Jedino sto me odbija malo od serije je ta mracna atmosfera,bukvalno me u depresiju bacila serija bila poslije prve sezone.

Comment

• Spoiler
        Klaudija je dala ocu od Charlote Dopler nacrt da napravi vremensku masinu. Iz nekog razloga Urlih Nilsen je morao doci u 1953 da donese smarthphone i na tom konceptu radi masina. Ulrihu deluje kao da je namestena situacija, pojavljuje se kao stranac u gradu kada je nestalo troje dece i kada nadju dva lesa.
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Spoiler
          Ali svi kontaju da su putovali kroz vreme, jedino se Urlih, koji je pandur, ponaša kao retardinjo. I knjiga ona je samostvarajuća. On ju je napisao ali je dobio iz budućnosti. Tipično dodješ na ideju da je to nekako samostvarajuće. Je li je on ikada napisao ili je uvek nju dobio, ali ko je napisao ako ju je on dobio? I Mikel i pismo, on ga je dobio pa napisao, znači neko ubacuje non stop informacije koje zna očigledno(jer postoje ti ciklusi) i kreira stvari. O Bože, koja stvar.

Jer onom matorom su sve donosili i pokazivali mu kako radi.

Comment

• Kakav copy/paste je treca sezona La casa de papel, nisu se ni potrudili. Slobodno preskociti.
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
              Kakav copy/paste je treca sezona La casa de papel, nisu se ni potrudili. Slobodno preskociti.
              Hvala. Oduševile su me prve dve sezone, pa da ne kvarim utisak.

Comment

• Spoiler
                ma najveci trip je odnos izmedju Charlotte i Elizabet, ova joj je u isto vreme i majka i cerka
                znala sam da je sa Sarlot neki zestok trip, ali nisam bas ovo ocekivala

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kako je to uopšte moguće? To mi nije jasno.

Comment

Kakav copy/paste je treca sezona La casa de papel, nisu se ni potrudili. Slobodno preskociti.
                    bukvalno sam to isto napisao, iako nisam imao prevelika očekivanja, uspela je da me razočara
                    sloboda ili ništa

Comment

Vuce Vuce bubo lenja..dobra je poslednja epizoda ako nista ;) a sta su mogli smisliti jbga, daj neku ideju

Svi su to pomislili, nije bilo ni tesko..
                      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                      2× German League champion (2018, 2019)
                      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Ako hoces da ubijes vreme, moze da posluzi, ima 8 epizoda od po 45 min, ali pripremi se na mnogo vec vidjenog. Bice jos jedna sezona, posto nije zavrsena prica.

EDIT: Ma znam Losmi, ali ono, bolje da su stali lepo nakon druge sezone. Bas se vidi da su odradili ovo cisto da iskoriste popularnost. A koliko tek smaraju delovi koji se ne ticu pljacke, aoooo.
                        Last edited by Mr. Wolf; 13-08-19, 21:17.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Taman sam htela da pitam da li je kraj...ja cu odgledati sigurno, retke su serije koje prekinem i ne odgledam do kraja, posebno ako ima samo 4 sezone

sigpic

with experience.

Comment

• Ma Vuk folira kao i uvek ,naravno da treba pogledati sezonu. Ako nista bar zbog poslednje epizode, mada sam predpostavio da ce nesto tako biti.
                            3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                            6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                            3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                            2× German League champion (2018, 2019)
                            6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                            4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                            2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Spoiler
                              Treba razmisljati zbog cega bi Klaudija uradila toliko losih stvari Nilsenovima. Tronte Nilsen je otac Regine Tiedeman, sto opet ne znaci mnogo toga. Ne znamo ko je otac Trontea Nielsena?
                              Da li je onaj policajac sa povezom preko oka u bekom srodstvu sa Claudiom, da li krije heterokromiju?
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Spoiler
                                I ja mislim da se jos nije otkrilo ko je taj pandur, jer u seriji skoro da ne postoji lik koji je tu bez razloga

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X