Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Krecem danas Cernobil pa me zanima kakvi su ovo podcasti i jel ih treba gledati posle svake epizode?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Krecem danas Cernobil pa me zanima kakvi su ovo podcasti i jel ih treba gledati posle svake epizode?
        Mene je prva epizoda toliko odusevila da sam ja krenula da guglam i na sve strane citam, jer moram da priznam da sam samo povrsno znala sta se desilo, nikako detalje.
        Podcaste nisam gledala, niti sam znala da ih ima, ali sam ovako citala
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Mene je prva epizoda toliko odusevila da sam ja krenula da guglam i na sve strane citam, jer moram da priznam da sam samo povrsno znala sta se desilo, nikako detalje.
          Podcaste nisam gledala, niti sam znala da ih ima, ali sam ovako citala
          Ako te interesuje, evo jedan odlican dokumentarac, gledao sam ga pre, ima i srpski prevod.

sloboda ili ništa

Comment

• Hvala, pogledacu ga sigurno

a bukvalno su mi to jedna od prvih secanja koje imam, nesto se desilo i ne smemo da idemo napolje da se igramo
            ocigledno mi je to bas tesko palo, jer sam bila klinka, jos ni u skolu nisam krenula, a ne smem da idem napolje da se igram, nego moram da sedim u kuci

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Imaju bas posle svake od prve 3 epizode hbo podcasti. Negde kao da sam procitao da ih valjda pogledati

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hvala Olja, to danas definitvno gledam

sigpic

with experience.

Comment

• The Leftovers
                    https://www.imdb.com/title/tt2699128/?ref_=ttep_ep_tt

Sjajna prica o gubitku, smislu zivota, veri, nadi, ljubavi, sa dodatkom misterije i natprirodnog.
                    Likovi, gluma, scenario, rezija - sve je perfektno. Jedno od najboljih putovanja kojem sam se prepustio. Sam kraj ce mozda podeliti mnoge, ali sto se mene tice - sve je onako kako treba.
                    Ogromna preporuka!

Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Zastrasujuci nivo Cernobilja, sve je na najvecem mogucem nivou.
                      sigpic

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Ovaj glumac što igra Borisa u Černobilu je otac od Flokija iz Vikinga. Mislim da mu je i drugi sin glumac. Inače, svaka mu čast, odlična uloga.
                          Last edited by mark !t zer0; 24-05-19, 14:55.
                          sloboda ili ništa

Comment

• Glumacka postava jer sjajna, ali nema preko Stelana, nije on bez razloga jedan od najboljih evropskih glumaca poslednjih 30ak godina.
                            sigpic

Comment

• Peta sezona Boscha negde na torrentima?

EDIT: Nasao nesto na piratebay, upitan je kvalitet...videcemo
                              Last edited by Ljuba90; 24-05-19, 15:13.

Comment

• Je l' ti znas da trazis torente ili te mrzi?

https://rarbg2019.org/torrents.php?s...egory%5B%5D=49
                                Dayman (a-a-ah...)
                                For everyone

Comment

Working...
                                X