Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by torpedo View Post
    Odlična serija, jedina zamjerka - glupo su je završili.
    Hvala, onda cu da joj dam jos jednu sansu
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• I pregurati prvu sezonu gdje svi puše ništa se ne vidi od dima.

Gledam ovu listu.Prvu i drugu se slažem u potpunosti. Ovu (The Thick of It ) nisam gledao. Ne vidim nigdje House of Cards, jedna od dražih meni.
      Last edited by torpedo; 17-09-19, 18:38.

Comment

• Ili sam ja corav ili nema Firefly i Battlestar Galactica. Justified i Shield prenisko na listi. Deadwood nije u top 10, The Thick of It je super i Capaldi je fenomenalan, ali nije mi bas toliko dobra.. kad sam vec kod Capaldia, Doctor Who je morao biti bolje rangiran. GoT na sedmom mjestu.. Eto sale niotkuda... pa sve ovo prije navedeno nije strasno ali GoT u top 10

Mada dobro, ove liste su sve subjektivne naravno i sluze samo da bi ti dale ideju sta sledece da gledas. Ali nije lijepi ovako da te zajebavaju i da ti guraju smece na visoke pozicije.
        Last edited by powerslave; 17-09-19, 20:38.

Comment

• Gledaj sa pozitivnije strane, da je Losmi pravio ovu listu, stavio bi je na prvo mesto, tako da je i ovo sedmo mesto okej.
          Last edited by Mr. Wolf; 17-09-19, 21:03.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Originally posted by Powerslave View Post
            Mada dobro, ove liste su sve subjektivne naravno i sluze samo da bi ti dale ideju sta sledece da gledas. Ali nije lijepi ovako da te zajebavaju i da ti guraju smece na visoke pozicije.
            Upravo, mada je ovde dobro izbalansiran miks "ok, ovo definitivno pripada ovde" i "je l mene neko jebe" momenata
            Prve dve su pogodili, samo bih eventualno promenio redosled. Ima i par serija koje kad vidiš, odmah znaš i koja se našla kao bolje plasirana, čim sam video Office (US), samo se pitao koliko su bolje UK verziju rangirali.
            I generalno je lista, normalno, okrenuta malo više Britaniji. Sviđa mi se Life on Mars što je našao svoje mesto, šteta što ta serija nije dobila kraj koji zaslužuje

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Life on Mars Kako sam volio tu seriju... ona i nastavak Ashes to Ashes su mi u istom rangu kao napr Mucke i Doctor Who.. da me pitas da ti nabrojim najbolje serije koje sam gledao, to bi islo ono standardno The Sopranos, The Wire, Deadwood itd, ali imam te neke serije koje idu u posebnu kategoriju.

Sto se kraja tice, sve je lijepo objasnjeno u poslednjoj sezoni Ashes to Ashes i napravljen je full circle. Sam kraj Life on Mars se meni svidja.. sve i da nisam gledao Ashes to Ashes.

Edit: Odavno nisam nista skidao sa torenta, pa ako neko zna dobar torent za Life on Mars i Ashes to Ashes, molim da mi posalje. Sad mi se opet gledaju
                Last edited by powerslave; 18-09-19, 23:25.

Comment

• Izvoli Slave

Life on Mars

Ashes to Ashes

Za Ashes to Ashes je valjda samo treća sezona snimana u HDu.

I ja se razmišljam da obnovim gradivo

Comment

• The Affair prva sezona torenti hitno

Od druge imam na netflixu

EDIT: Nasao nesto pise French, valjda nije sinhronizovano ili ondaj mrtvi prevod sto ne moze da se skloni...
                    Last edited by Ljuba90; 19-09-19, 09:59.

Comment

• Je l imas HBO?
                      tamo ima sve

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nemam

Bas tesko da se nadje prva sezona na torentima...

Comment

• Evo, samo je 33GB

https://piratebayblocked.com/torrent...ip.x265-SiGMA_[Season_One_Complete

sigpic

with experience.

Comment

• Daću ti ja nalog za HBO go ako hoćeš.

Ja ga i ne koristim.
                            sloboda ili ništa

Comment

• https://www.imdb.com/title/tt1190634/

Zasto tek sad saznajem za ovo? Kakvo osvjezenje
                              sigpic

Comment

• Zato sto mene nisi pitao

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X