Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dosla sam do polovine 1.sezone Darka, prve 2 epizode su malo sporije i nisam imala pojma sta se desava niti sam mogla da pohvatam likove, posle toga bas pocinje luda voznja.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Je li gledao neko The Boys?

https://m.imdb.com/title/tt1190634/

Ja sam sad odgledao prvu epizodu i djeluje zanimljivo. Inace zaobilazim serije i filmove sa superherojima, ali ova serija ima drugaciji pristup i svidja mi se sto je R-rated i sto ima crnog humora.

Comment

• Polako Boki, tek neces znati gde bijes. Gde je levo a gde desno.

Gde si Powerslave, nema te ko GOT-a
        3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
        6× Montenegrin League champion (2007–2012)
        3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
        2× German League champion (2018, 2019)
        6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
        4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
        2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Ostale su mi jos 3 epizode 1.sezone, za sad se drzim dobro

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Wait for it..wait..

Comment

• Samo sto je pocetak spor bas, prve 2 epizode sam gledala skoro nedelju dana

sigpic

with experience.

Comment

• Tanko to skroz. Za dve nedelje odgledam 4 serije Bice tu tek miksa, pazljivo posmatraj kako sta Moracu bar jos jednom da je odgledam da skontam sve kako treba

Comment

• Pa bilo mi je sporo, malo dosadno i nikako nisam mogla da odgledam epizodu, ali od 3. je vec krenulo da bude zanimljivije.

sigpic

with experience.

Comment

• Dosao sam samo da napisem da je Star trek Discovery najvece sranje ikada napravljeno. Potpuni kolaps, prica ne ide nigde, putovanje putem spora, odvratni likovi koji nema sanse da ti se dopadnu i dijalozi na nivou prvog casa knjizevnosti u osrednjoj vecernjoj skoli.
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja pogledao prve tri epizode kad je krenula serija i batalio. Sto se tice novijih sci-fi serija, samo The Expanse bajo moj I nadam se da ce i Picard biti dobra.

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Black Mirror je obavezna "literatura" pobogu.
                          Kao uostalom i ovogodišnja "Years and Years".
                          Ne mogu da razumem izgovore "ne gledam serije".
                          Filmovi, serije, muzika, stripovi, knjige....
                          ako si ljubitelj popularne kulture to jedno bez drugog ne ide.
                          Last edited by Jaqen Hghar; 06-08-19, 09:14.

Comment

• Black Mirror ima par bas genijalnih epizoda. Cini mi se da se "Black Museum" zove najbolja koju sam gledao. Sa druge strane za neke nisam imao stomak, kao na primer prva epizoda iz poslednje sezone, morao sam da je prekinem.

Years and years mi se nije svidela iako imaju nekih zaninljivih ideja. I nju sam prekinuo pri kraju.
                            Last edited by mark !t zer0; 06-08-19, 09:27.
                            sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                              Morao sam da provjerim o cemu se radi.

Jel mislis na ovo? Ja serije ne gledam.

https://www.imdb.com/title/tt2085059/
                              O da.

Veruj da i ja oduvek preferiram filmove, ali Black Mirror je svaka epizoda za sebe... tako da je to kao vise filmova medjusobno nepovezanih. Nesto kao npr. Zona Sumraka. Obavezno gledaj, po meni nesto najbolje snimljeno u poslednjih 20 godina. Sinopsis: kako ce izgledati zivot i drustveni odnosi u bliskoj buducnosti sa daljim razvojem tehnologije i inovacija.

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                                Black Mirror ima par bas genijalnih epizoda. Cini mi se da se "Black Museum" zove najbolja koju sam gledao. Sa druge strane za neke nisam imao stomak, kao na primer prva epizoda iz poslednje sezone, morao sam da je prekinem.

Years and years mi se nije svidela iako imaju nekih zaninljivih ideja. I nju sam prekinuo pri kraju.
                                Jest prva u petoj sezoni jedna od najlosijih. Meni jedna od omiljenih je Fifteen million merits... druga u prvoj sezoni. Kako su lepo pokrili bespotrebni konzumerizam u nasim zivotima, populizam i marketing u medijima, rialiti soove, i kako sistem proguta pojedince koji bi nesto da promene ako im das da budu glavne zvezde pri vrhu piramide. Takodje svaka dobra u trecoj sezoni.

A sta je years and years... ne mogu da je nadjem na spisku?

Comment

Working...
                                X