Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Filmovi,serije

Homicide je jedina serija cije sam sve epizode svakim radnim danom nestrpljivo cekao. Mislim da sam je 3 puta odgledao kompletno.

Comment

Potpis!
      Ja sam je ledao sigurno 5 puta,sad je skidam,Frank Pamblton je kralj l5'%9
      Evo jedne preporuke l5'%9

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yHxn8mTpAJU[/youtube]
      sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1911.msg123226#msg123226 date=1271368363]
        Potpis!
        Ja sam je ledao sigurno 5 puta,sad je skidam,Frank Pamblton je kralj l5'%9

Svaka epizoda ima smisao i poruku i navodi na dublje razmisljanje.Neverovatno originalan nacin na koji je snimana i ta opsta atmosfera... Muzika takodje nevidjeno dobra.. .Ove sadasnje krimi serije nisu ni za prineti.

Comment

Ni ja kao klinac nisam propustao nijednu epizodu, prakticno sam odrastao uz Homicide.
          Munch, Lewis, Frank, Bayliss... Svi su extra likovi. @R&}*
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jel gleda neko South Park od vas? $#^%RT

Comment

Homicide nisam nikada gledao al ste me sad zainteresovali %QWT&W

Jel ima neki sajt na kom moze da se gleda?

Comment

[quote author=phenom link=topic=1911.msg123359#msg123359 date=1271433497]
                [/quote]Jok, ti gledas. $#^%RT
                Simpsonovi i South Park, dve najbolje animirane serije ikad!

Cartman rules! $#^%RT
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=dart gunner link=topic=1911.msg123361#msg123361 date=1271433551]
                  Homicide nisam nikada gledao al ste me sad zainteresovali %QWT&W

Jel ima neki sajt na kom moze da se gleda?
                  [/quote]

Ako je ovo to,onda gledaj:
                  http://tv.blinkx.com/show/city-homic...yiAnHbP30wU0RR

$#^%RT

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1911.msg123376#msg123376 date=1271434382]
                    [quote author=phenom link=topic=1911.msg123359#msg123359 date=1271433497]
                    [/quote]Jok, ti gledas. $#^%RT
                    Simpsonovi i South Park, dve najbolje animirane serije ikad!

Cartman rules! $#^%RT
                    [/quote]

"Oh My God! They Killed Kenny! You Bastards!"

&*#GI(]

Comment

Nije to, Homicide: Life on the street se zove serija.

sigpic

Comment

Matt Stone i Trey Parker (tvorci south parka) su potpuni idioti (na pozitivan nacin) h5g6k8

Comment

http://tv.blinkx.com/show/homicide-l...S9rDsatA84s#s1

Comment

Jeste gledali onu epizodu iz cini mi se zadnje sezone kad idu Japanci i ubijaju delfine. &*#GI(]
                            "Fuck you dolphin!" &*#GI(]

Najjace kad poubijaju igrace Miami Dolphins-a. &*#GI(]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GosClBN6rzk[/youtube]
                            sigpic

Comment

Ali, ovo je vec postalo legendarno.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1TcQnYO54dw[/youtube]

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1911.msg123386#msg123386 date=1271435017]
                                Jeste gledali onu epizodu iz cini mi se zadnje sezone kad idu Japanci i ubijaju delfine. &*#GI(]
                                "Fuck you dolphin!" &*#GI(]

Najjace kad poubijaju igrace Miami Dolphins-a. &*#GI(]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GosClBN6rzk[/youtube]
                                [/quote]

+*@WT*48* *T_*@SR

Comment

Working...
                                X