Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Ko nije poceo da gleda The Undoing, ni ne mora. Tresla se gora, rodio se mis.
    ahhahaha upravo sam zavrsio prvu epizodu i hedoh da kazem da nije losa
    sigpic

Comment

• Aaa ma gledaj seriju, jaooo ne citaj onda fack!
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Heartbreak View Post
        ahhahaha upravo sam zavrsio prvu epizodu i hedoh da kazem da nije losa
        Ona def ima potencijala i intrigantna je, ali kada sve analiziras...

A gledaj, sta imas jos 5 ep
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Daj bre Olja sta pises ti...strasno, kraj i nije predvidiv bas zato sto si ti ocekivala tvist i svi su..i sad ti je glupo kad su nas zavrnuli..xD

Izgubila si se po meni..serija je dobra kao i kraj. Nista epski, ali dobra.
          3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
          6× Montenegrin League champion (2007–2012)
          3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
          2× German League champion (2018, 2019)
          6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
          4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
          2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

Aaa ma gledaj seriju, jaooo ne citaj onda fack!
            hahahaa e nisam procitao poslednji post, video sam na vreme da je o njoj
            sigpic

Comment

• Meni je ok serija, sa veoma dobrim krajem.
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                Daj bre Olja sta pises ti...strasno, kraj i nije predvidiv bas zato sto si ti ocekivala tvist i svi su..i sad ti je glupo kad su nas zavrnuli..xD

Izgubila si se po meni..serija je dobra kao i kraj. Nista epski, ali dobra.
                Veoma bih se zabrinula da se u ovoj temi i umetnosti slazem sa tobom.

A kad naucis da komuniciras, nazalost to je prosao voz, mozes da mi se obratis, do tada ides na ignor.
                sigpic

Comment

Veoma bih se zabrinula da se u ovoj umetnosti slazem sa tobom.

A kad naucis da komuniciras, nazalost to je prosao voz, mozes da mi se obratis, ides na ignor.
                  Ajde pa nije toliko ozbiljno pisemo o serijama,ne svadjamo se ...Preozbiljni ste u svemu...evo Boki kaze da joj je super, ukusi su razliciti. Ako sam te nesto uvredio,izvini..
                  3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                  6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                  3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                  2× German League champion (2018, 2019)
                  6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                  4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                  2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• LM,zavrsio sam The Crown,totalno moj fazon,totalno velicanstveno,TOTALNO SVE

sad ne znam sta cu,dopada mi se Young Pope,al ne znam dokle sam stigao
                    Last edited by miloolja; 01-12-20, 01:03. Reason: X
                    Wizard

Comment

• Godinama vec trazim Nestasne godine da gledam ponovo i sad vidim da ima na Netflixu.
                      Suze same idu

Comment

• Awwwww [emoji7]

Gledaj Normal people [emoji173]

Gde je Heart? Odgleda li The Undoing?
                        sigpic

Comment

• Hocu hocu, sve te serije se gledaju sa zenom. Ili je meni tako lakse da opravdam sebe

Comment

• Haha
                            sigpic

Comment

• Na kojoj platformi su Normal people?
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Godinama vec trazim Nestasne godine da gledam ponovo i sad vidim da ima na Netflixu.
                                Suze same idu
                                jel ima prevod?
                                Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

Working...
                                X