Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Broadchurch odlicna prva sezona, svidela mi se.

Spoiler
    Iako mi se nije svidelo sto je na kraju predstavljeno kao incident, ocekivao sam nesto drugacije, ali okej. U trenutku kada je Ellie rekla Susan kako nisi mogla da znas to radi tvoj muz? Tad sam znao kako ce zavrsiti. Ali poraka serije je cini mi se da prikaze kako jedan ovakav tragican slucaj utice na tako mali grad, ne toliko ubistvo.

Comment

• Comment

• Meni je pokidala prva sezona Broadchurcha. Samo se plasim da ovaj kvalitet ne moze da se nastavi u naredne dve

Comment

• Razvukli su previse, sam nacin i ko je ubio je smesno....jos kao eto slucajno....ne znam..slazem se sa Gagijem za poruku...ali i dalje 7/10
          3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
          6× Montenegrin League champion (2007–2012)
          3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
          2× German League champion (2018, 2019)
          6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
          4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
          2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Meni je pokidala prva sezona Broadchurcha. Samo se plasim da ovaj kvalitet ne moze da se nastavi u naredne dve
            2.sezona je i dalje vezana za ovaj slucaj, 3.sezona je nov slucaj, ali meni je cela serija bas dobra, Englezi to odlicno rade.
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              2.sezona je i dalje vezana za ovaj slucaj, 3.sezona je nov slucaj, ali meni je cela serija bas dobra, Englezi to odlicno rade.
              Boki, da li ce nastavljati Elite?

Comment

• Poceo da gledam ovih Impractical Jokers, iako nekih scena izgledaju kao namjesteni odnosno kao da ljudi znaju vec za snimanje, ovo je kidanje Kakvi su ovi ludaci i kakvi sve ideja im dolaze

Comment

• Bravo za Fargo i Mike Milligan...

Comment

• Ko nije poceo da gleda The Undoing, ni ne mora. Tresla se gora, rodio se mis.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ja gledam, cekam jos danas popodne da odgledam poslednju epizodu

Spoiler
                      moje misljenje ili je ona ubila jer je neka podeljena licnost a ni nema pojma da je to uradila ili je zasita on ubio

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Ko nije poceo da gleda The Undoing, ni ne mora. Tresla se gora, rodio se mis.
                        Sta se rodio mish kad nije izasla poslednja epizoda?

Comment

• Izasla je nocas, mozes vec da je premotas

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala, kakva je Olja da odmah istrci..

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Ja gledam, cekam jos danas popodne da odgledam poslednju epizodu

Spoiler
                              moje misljenje ili je ona ubila jer je neka podeljena licnost a ni nema pojma da je to uradila ili je zasita on ubio
                              Ja sam imala 2 teorije: deda ili on zaista, a nju sam odbacila zbog onog divnog zelenog kaputa koji je stalno nosila
                              Kad odgledas, pricacemo.

Pazi ovog Losmija. Ko da nije gledao i pratio GOT [emoji38] pa ne zna kada je premijera na HBO.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• GOT je druga klasa..gledam na HBO Go ovo..a i prvo na redu mi je bio Fargo

Comment

Working...
                                X