• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: PO?INJE SEZONA PRENOSA !!!!!! 2009-2010

E, pa, jos 8 minuta i konacno pocinje NHL na SK ;D

Comment

Bio je i sinoc snimak cele tekme Pitt-NYI, ali i dalje mi nije jasno zasto nije islo u prenosu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1904.msg96460#msg96460 date=1254870234]
        Bio je i sinoc snimak cele tekme Pitt-NYI, ali i dalje mi nije jasno zasto nije islo u prenosu.
        [/quote]

Hehe, to samo oni znaju

NYR - NJD loodilo prva trecina.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Ja jedva cekam Colorado-Detroit sledece nedelje, tim za koji navijam i tim koji najvise mrzim. ;D
            Kad se setim samo kakve su PO tekme igrali pre 5-6 godina, zbog toga sam i poceo da pratim NHL.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]
              Ja navijam za Pingvine... Mislim da su stasali i da ce to biti dobra dinastija.
              http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

[/quote]

Comment

[/quote][/quote]Jos da dodam, Foote, Kariya, Hejduk, verovatno smo jos nekog zaboravili, ali stvarno ono su bili legendarni mecevi.
                  sigpic

Comment

Alex Tungay..

Comment

Finiks-Pitsburg 3:0
                      Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Teemu Seelane ;)

Comment

Vidim veci broj meceva nedeljno se prenosi,jer to samo za ovaj put ili ce tako biti tokom cele sezone?Takodje sam primetio i preglede NHL-a koji krecu od sledece nedelje pa zelim da to pohvalim... ;D

Comment

[/quote]Tacno, ne znam kako sam njega zaboravio, jedan od mojih omiljenih igraca... ;)
                            Prva linija je i bila cini mi se Sakic - Hejduk - Selanne.
                            sigpic

Comment

[quote author=marko_pfc link=topic=1904.msg97177#msg97177 date=1255194116]
                              Vidim veci broj meceva nedeljno se prenosi,jer to samo za ovaj put ili ce tako biti tokom cele sezone?Takodje sam primetio i preglede NHL-a koji krecu od sledece nedelje pa zelim da to pohvalim... ;D
                              [/quote]

Stvarno? To bi bilo extra ;D

Comment

[quote author=starbuck link=topic=1904.msg97182#msg97182 date=1255199609]
                                [quote author=marko_pfc link=topic=1904.msg97177#msg97177 date=1255194116]
                                [/quote][/quote]
                                Da,pise na prvoj strani ovde na topiku programske seme,od sledece nedelje,utorak valjda,ali pogledaj,snaci ces se.Popravili su se,promenili su i najavu utakmica,vise ih ima,a i bolji je kvalitet meceva,plus ovaj pregled,bice super.

Comment

Working...
                                X