• Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Gledaj ispred sebe
      Ne slušaj glas sem moga
      Tu sam pored tebe
      Pazim da po čvrstom hodaš....
      Last edited by miloolja; 03-05-15, 21:45.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Olja samo sada predji na Trideset
        Originally posted by Vladan
        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
        :vinjaksmajli:

Comment

• sigpic

Comment

• * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Originally posted by l1m4r View Post
                Olja samo sada predji na Trideset
                Samo za tebe i tvojih trideset

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• U.S. Embassy - visa approved! Zavrsio posa' Sad ce kvalitetno da se pocine. Od sjutra 30 i kusur celzijusa u Titogradu... u susret ljetu "preko bare"

Comment

• Originally posted by Powerslave View Post
                    U.S. Embassy - visa approved! Zavrsio posa' Sad ce kvalitetno da se pocine. Od sjutra 30 i kusur celzijusa u Titogradu... u susret ljetu "preko bare"
                    Ah, brate, iskreno mi je drago, kako si ovo preneo i to jos uz koju pesmu, totalno zavidim. Bogami, izmotivisao si me
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Hahaha, hvala Prosle godine mi se omililo, pa reko da idem opet dok jos mogu poci kao student-besposlicar

Comment

• Comment

• Iskidaj sestrice moja, pokidaj sve redom.

Comment

• Comment

• Comment

• If the fish swam out of the ocean and grew legs and they started walking, and the apes climbed down from the trees, grew tall and they started talking..

Comment

Working...
                                X