X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: HOLANDSKI FUDBAL

Naravno da je u redu! ;)
    Danas viliki derbi Ajaks-PSV!
    Da li Panta i Sulejmani mogu da sruse vodeci PSV za koji igra Lazovic!
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Mando, zar Lazovic nije presao u Zenit? &%@5w8&*
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1855.msg118545#msg118545 date=1268572948]
        Mando, zar Lazovic nije presao u Zenit? &%@5w8&*
        [/quote]

http://transfermarkt.de/en/spieler/6...sferdaten.html

Presao je...evo gore link

Ma Suarez je sila ;)

Comment

Jeste sjajan igrac,ali je jako sebican.To mu zameram izuzetno.
          Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=1855.msg118553#msg118553 date=1268574951]
            [/quote]

Pa da,i to mene malo nervira,ali ok,dokazuje se odlicno u 25 utakmica postigao je 26 golova...

Comment

[quote author=phenom link=topic=1855.msg118554#msg118554 date=1268575211]
              [/quote]

Pa da,i to mene malo nervira,ali ok,dokazuje se odlicno u 25 utakmica postigao je 26 golova...
              [/quote]
              Ma to nije merilo.Po meni veci je majstor onaj igrac koji ti da loptu"da ne mozes da promasis" nego onaj koji 10 puta sutira i da 1 ili 2 gola.
              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=1855.msg118556#msg118556 date=1268575486]
                [quote author=phenom link=topic=1855.msg118554#msg118554 date=1268575211]
                [/quote]

[/quote]
                Ma to nije merilo.Po meni veci je majstor onaj igrac koji ti da loptu"da ne mozes da promasis" nego onaj koji 10 puta sutira i da 1 ili 2 gola.
                [/quote]

''koji ti da loptu ''da ne mozes da promasis''''

Mislis na igrace tipa Xavi i Iniesta?;););)

Comment

Znao sam za Lazovica,ali mislio sam da na kraj sezone ide u Rusiju!
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Pa kod njih traje prelazni rok, zato je odmah presao. @(*6sd$%
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Emanuelson - Pantelic, kakva golcina!!! $%&RQa
                      sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1855.msg118588#msg118588 date=1268583336]
                        Emanuelson - Pantelic, kakva golcina!!! $%&RQa
                        [/quote]

Kako je Panta lepo petom proturio onom kroz noge,ovaj poveo loptu 2-3m i booom,raslje

Comment

Nadam se da ste na poluvremenu utakmice Ajax - PSV pogledali majstoriju omalenog Argentinca na sk+

Comment

Ovi dresovi PSVa mi lice na one malo starije dresove Hrvatske reprezentacije,gostujuca garntura.

Comment

Barsa 0:0.
                              Hoce li pobediti ovi vasi Katalonci %QWT&W

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1855.msg118608#msg118608 date=1268593097]
                                Barsa 0:0.
                                Hoce li pobediti ovi vasi Katalonci %QWT&W
                                [/quote]

Kakvo je to pitanje?
                                Naravno da ce pobediti,onaj Krkic manekenise nesto na levoj strani,Messi se tek zagreva,Pedro ne igra lose...
                                Gledajte magiju omalenog Argentinca u 2. poluvremenu ;)

MES QUE UN CLUB!

Comment

Working...
                                X